Welkom,
dat is zeker vervelend (internet kabel), maar dit is op te lossen d.m.v. router of switch.
73's
hallo, is er iemand die me kan vertellen waarom ik de uitzendingen gemist van bv SBS 6 sinds begin maart niet meer terug vindt in de overzichten?
alle internet instellingen staan nog steeds goed, heb internet vernieuwd maar uitzendingen stoppen op eind februari.
het journaal wordt wel vernieuwd !
Message was edited by: sjospit
Message was edited by: sjospit
Beste,
Gister een nieuwe TV gekocht de KDL-40HX750
Full HD, 3d, 400mhz en nog veel meer echt super beeld,
prijs 1000 euro
maar wat is de programma terug kijken optie zwaar @#*(*&%( om het zo maar te noemen )
me vriendin wil Greys anatomy terug kijken op net 5 Niet mogelijk
RTL4 niet mogelijk
en nog veel meer niet mogelijk
ze zeggen dat dit mogelijk is
Veronica
Net 5
SBS 6
NOS
Haal SBS 6 ook maar weg ook niet meer mogelijk.
hoop dat dit in de toekomst nog mogelijk is, maar ben er bang voor deze topic is ook al een jaar aan de gang.
GR Edward
Helaas... volgende keer een Samsung kopen. Het gaat helaas niet goed met Sony. Ofwel door de steeds slechtere producten, of de producten worden steeds slechter doordat het niet goed gaat. Het lijkt een neerwaartse spiraal, die ook op dit forum merkbaar is. Er wordt gewoon niet gereageerd,
Ik ha een Sony CRT-tv, waar ik 20 jaar plezier van had, dus ik heb zonder al teveel na te denken weer een Sony gekocht. Maar in 20 jaar is er veel veranderd: het ding is traag en de beloofde apps zijn er niet.
Zonde.
Zie ook:
http://nos.nl/artikel/361465-sony-bevestigt-10000-ontslagen.html
Beste Trangolem,
Welkom op het Sony Forum.
Wat betreft uw vraag, de mogelijkheden om gemiste uitzendingen te bekijken staan ook elders op dit forum vermeld.
De naam 'Uitzending gemist' wordt mogelijk al gauw onderling als spreektaal gebruikt binnen dit onderwerp, echter het is geen specifieke optie die bij Sony BRAVIA modellen genoemd staat.
Voor de duidelijkheid, op dit moment zijn er van de onderstaande zenders 'gemiste programma's' beschikbaar:
-Veronica
-Net5
-SBS6
-NOS alleen Journaal en Jeugd Journaal
Mocht dit aanbod uitgebreid worden, dan zullen we dit kenbaar maken.
De technische noodzakelijkheid zoals een internet verbinding van voldoende snelheid met uw BRAVIA tv is een eerste vereiste voor het gebruik van BRAVIA Internet Video.
Eind vorige maand/begin deze maand zijn er problemen met de beschikbaarheid van recente programma's van de SBS Groep geweest. Dat probleem is door de SBS groep opgelost
Het probleem met 'Uitzending Gemist' van SBS6, NET5 en Veronica is inmiddels aan SBS-zijde verholpen.
Het probleem heeft ongeveer 2 dagen bestaan (30 April, 1 Mei), blijkens meldingen in dit forum.
Ik hoop dat dit u hiermee meer duidelijkheid hebt gekregen.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker