Ondersteuning & Garantie

Nieuws en berichten

UPDATE : Herstelling van de VAIO Fit11A (24 april 2014)

Wij hebben onlangs een ernstig probleem vastgesteld met de batterij van een beperkt aantal VAIO FIT11A-modellen. Wij raden de gebruikers van deze producten aan hun pc niet langer te gebruiken, de verbinding met het lichtnet te verbreken en contact met ons op te nemen.

Controleer of uw model potentieel getroffen is

Facebook-app werkt niet langer op diverse televisies van Sony

Facebook, Inc. heeft besloten om te stoppen met de ondersteuning van de Facebook-app op allerlei apparaten, waaronder bepaalde modellen televisies van Sony.

Meer lezen

Vanaf 20 april 2015 zal Google sommige oudere YouTube-apps niet langer ondersteunen

Deze verandering zal gevolgen hebben voor bepaalde televisies en video- en audioproducten van Sony.

Meer lezen

Overschakeling van Ziggo naar UPC

Na de fusie tussen UPC en Ziggo in Nederland is het mogelijk dat je een zwart scherm ziet wanneer je de tv en/of decoder inschakelt, omdat de indeling van de kanalen veranderd is.

Meer lezen
Help ons om onze ondersteuning te verbeteren

Wij proberen je altijd beter te helpen. Vertel ons hoe je onze ondersteuning ervaart - gebruik de onderstaande schuifknop om ons te laten weten hoe nuttig je de informatie op deze pagina vond:

niet nuttignuttig
Vertel het ons
Hebt u nog commentaar?

Let op, dit is geen contactformulier. Zelfs als u een telefoonnummer of e-mailadres opgeeft, zullen wij niet kunnen reageren. Als u contact wilt opnemen met Sony, moet u de contactrubriek gebruiken.

Verzend uw feedback

Resterende tekens: 140

Dank u voor uw kostbare feedback

Deze inhoud wordt regelmatig herzien om onze werking doorlopend te verbeteren.

Productondersteuning
Contact opnemen met de productondersteuning
Productondersteuning

Neem contact op, wij zullen u graag helpen met de ondersteuning die u voor uw product van Sony nodig hebt.

Get Community support
Contact opnemen met de ondersteuning