2

1.0 gebaseerd op 2 klantbeoordelingen

0
0
0
0
2
Prestaties

Slecht

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Let op: productbeoordelingen kunnen ook over productvarianten gaan. Sommige varianten, diensten en/of functies van dit product die in productbeoordelingen worden genoemd, zijn mogelijk niet in alle landen beschikbaar.

2 klantbeoordelingen

3 Modellen

Modellen

0

Card Error !!! Lost all photos and videos !!!

128GB 19-07-2020 door Konio (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

I had one of the card which should be replaced by Sony as a card which can be defected. I applied for replacement and Sony didn't contact me back for weeks. Today I had a Card Error and I lost all photos and videos. Never again Sony. I back to SanDisc.

Prestaties

Slecht

Kenmerken

Slecht

Vormgeving

Slecht

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

8

2

Reactie van Sony support
24-07-2020

Hi Konio,

Thank you for your review.
We're sorry to learn that you're facing an issue with the SD card.
Having read your feedback, we need to know more about the issue to be able to assist you further, don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Sony support team

0

Pech met deze kaarten.

128GB 13-07-2020  (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Ik heb twee van deze kaarten gekocht en nu blijken ze videobestanden te beschadigen. Auw! Ik heb juist deze kaarten gekocht omdat ik zo zuinig ben op mijn bestanden. Affijn, er is een omruilprogramma. Om te beginnen duurde het twee weken voordat daar een formulier online kwam... nu heb ik twee weken geleden dat formulier ingevuld en nog niets gehoord... Al die tijd heb ik dus te weinig UHS-II kaarten. Als ik geweten had dat Sony zoveel tijd nodig zou hebben voor het omruilen had ik wel andere kaarten gekocht.

Prestaties

Slecht

Kenmerken

Slecht

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

1

Reactie van Customer Service
20-07-2020

Beste, Bedankte voor de reactie

We vinden het vervelend dat het lang heeft geduurd. We verzoeken u om even geduld te hebben. We zijn dankbaar voor begrip.

Sony Customer Service