Artikel-ID : 00095866 / Laatst gewijzigd : 20-03-2018

Foutcode 5007 verschijnt wanneer ik internetvideoproducten gebruik

    Probeer deze fout op te lossen met de onderstaande stappen.

    Elk van deze stappen biedt een mogelijke oplossing voor dit probleem. Controleer na elke stap of het probleem opgelost is.

    1. Controleer de internetverbinding door de optie Network Status (Netwerkstatus) te bekijken in het menu.
    2. Zorg dat de laatste update van de systeemsoftware (firmware) is geïnstalleerd op je tv. Je kunt de software van je tv rechtstreeks updaten via het internet of handmatig met een USB-stick  als het niet lukt om de software via het internet te updaten.
    3. Vernieuw de internetinhoud door op de toets HOME van de meegeleverde afstandsbediening te drukken en Settings > Network > Refresh Internet Content (Instellingen > Netwerk > Internetinhoud vernieuwen) te selecteren.
    4. Herstel de fabrieksinstellingen . WAARSCHUWING: Deze procedure herstelt de kalibratie-instellingen van de tv. Als je betaald hebt voor een speciale kalibratie van je televisiescherm, kun je eerst proberen  de televisie uit en weer in te schakelen. Anders zullen de instellingen van de speciale kalibratie verloren gaan. OPMERKING: Het kan nodig zijn om de tv meerdere keren te resetten.
    5. Raadpleeg de bijkomende oplossing voor informatie over de primaire DNS van het Sony-product .