Artikel-ID : 00164883 / Laatst gewijzigd : 18-05-2017

Netflix gaat terug naar de startpagina als ik probeer een film af te spelen

    BELANGRIJK: Als er aanvullende informatie nodig is om een van de onderstaande stappen op een bepaald model uit te voeren, raadpleegt u de gebruiksaanwijzing die bij uw tv is geleverd.

    Volg deze stappen als Netflix teruggaat naar de startpagina wanneer u een film probeert af te spelen:

    1. Zorg dat uw internetvideoapparaat is aangesloten op een breedbandinternetverbinding.

      OPMERKING: Voor het bekijken van internetvideo-inhoud raden we aan dat u een verbindingssnelheid gebruikt van ten minste:

      • 2,5 Mbps voor inhoud in Standard Definition (SD)
      • 10 Mbps voor inhoud in High Definition (HD)
      • 25 Mbps voor inhoud in Ultra-High Definition (UHD)/4K
      • Meer informatie over de vereisten voor streamen vanaf Netflix kunt u hier vinden .
    2. Controleer of de meest recente update van de software (firmware) is geïnstalleerd. Updates zijn beschikbaar vanuit het menu Settings (Instellingen) van het apparaat of vanaf deze site via een computer.
    3. Herstart alle netwerkapparatuur, zoals de modem en de router, door deze 1 minuut lang uitgeschakeld te houden.
    4. Voer Refresh Internet Content (Internetinhoud vernieuwen) uit.
      OPMERKING: Deze stap is niet vereist op een Android TV van Sony
    5. Als de andere internetvideokanalen werken, is er mogelijk een probleem met de koppeling tussen uw apparaat en Netflix. Volg deze stappen om uw apparaat opnieuw te koppelen met Netflix:
      1. Verbreek de koppeling tussen uw Netflix-account en uw internetvideoapparaat.

        Selecteer hieronder de koppeling die het meest overeenkomt met uw situatie:

      2. Koppel het internetvideoapparaat  aan uw actieve Netflix-account.
      3. Open het Netflix-kanaal op uw internetvideoapparaat.