Foutberichten en foutcodes Netflix
Met dit artikel kunt u foutberichten en foutcodes oplossen die optreden bij het gebruik van de Netflix-app. Controleer eerst de lijst met foutcodes en berichten. Volg deze instructies als uw foutcode of bericht wordt vermeld.
Algemene stappen om problemen op te lossen
Probeer deze basisstappen als uw specifieke foutcode of bericht niet wordt vermeld om het probleem op te lossen. Elke stap kan het probleem oplossen. Test de resultaten dus na elke stap:
- Sluit de Netflix-app of stop deze geforceerd en open de app vervolgens opnieuw.
- Controleer of uw internettoegang naar behoren werkt.
- Koppel het netsnoer van uw apparaat los en sluit het vervolgens weer aan.
- Zorg ervoor dat uw apparaat is bijgewerkt met de nieuwste software-update.
Foutcodes
- Error: 300 wordt weergegeven wanneer ik toegang probeer te krijgen tot Netflix
- Error: 100 wordt weergegeven wanneer ik de Netflix-app start
- Error: 301 wordt weergegeven wanneer ik toegang probeer te krijgen tot Netflix
- Error: 5008 wordt weergegeven wanneer ik internetstreamingservices probeer te gebruiken
- Error: 1106 wordt weergegeven wanneer ik streamingservices probeer te bekijken op mijn tv
- Error: 1107, 2123, 3218, 5010 of 7003 worden weergegeven tijdens het instellen van het netwerk of wanneer ik een internetvideo wil openen
Foutberichten
- Kan geen verbinding maken met Netflix
- Krijg geen verbinding met Netflix
- De app meldt dat mijn account al in gebruik is wanneer ik probeer te kijken
- Sorry, het recht om deze inhoud te bekijken is verlopen
- 'Netwerkfout' of 'Geen toegang tot het netwerk' wordt weergegeven als ik internetinhoud wil openen
- Titel niet beschikbaar om af te spelen
- We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel.
- We ondervinden momenteel problemen bij het openen van deze titels voor u. Please try again later. (Probeer het later nog eens.)
- Sorry, we kunnen de Netflix-dienst niet bereiken. Probeer de Netflix-toepassing opnieuw op te starten (-111)
Als de foutcode of het bericht niet wordt vermeld, ga dan naar het Netflix Hulpcentrum en typ de fout in het zoekveld voor meer informatie.