Op het scherm verschijnt het bericht "error 4057" (fout 4057) en mijn tv loopt vast
Mogelijk ondervindt u de volgende symptomen op uw tv nadat u de laatste software hebt gedownload via Network Direct Download (NDD):
- Tijdens de update van de systeemsoftware doet zich een fout voor - fout 4057
- De tv loopt 6-10 seconden lang vast nadat de tv begonnen is met opstarten
Voor beide symptomen is een tijdelijk oplossing gevonden.
- Symptoom 1: doorloop de volgende stappen:
-
- Ga naar [Home] > [Settings] > [System settings] > [Setup] > [Auto Startup] (Startscherm > Instellingen > Systeeminstellingen > Instellen > Automatisch opstarten). Zo initialiseert u de netwerkverbinding opnieuw
- Installeer de firmware-update opnieuw via [Home] > [Settings] > [Customer support] > [Software update] > [Network] (Startscherm > Instellingen > Klantondersteuning > Software-update > Netwerk)
- Symptoom 2: doorloop de volgende stappen:
-
- Trek de stekker van de tv uit het stopcontact. Wacht 10 seconden en steek de stekker daarna weer in het stopcontact
- Nadat u de tv aanzet, wijzigt binnen 6 seconden u de instellingen voor de ingebouwde Wi-Fi naar OFF (Uit) door een van de volgende handelingen te verrichten:
-
- [Home] > [Settings] > [Setup] > [Network] > [Build in Wifi] > [Off] (Startscherm > Instellingen > Instellen > Netwerk > Ingebouwde Wi-Fi > Uit)
- Reset de tv door tegelijk op de pijltjestoets OMHOOG te drukken (NIET volume of programma) op de afstandsbediening en op de aan/uit-knop op het tv-toestel.
Reset (Resetten) verschijnt op de tv en het apparaat wordt uitgeschakeld. Zet de televisie weer aan en zorg ervoor dat WLAN op dit moment uitgeschakeld is.
BELANGRIJK: Al uw instellingen gaan nu verloren.