Informatie over de WF-SP700N draadloze sporthoofdtelefoon met ruisonderdrukking
BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.
Inhoudsopgave
- Hoe ga ik aan de slag met mijn koptelefoon?
- Wordt de telefoongespreksfunctie ondersteund op zowel het linker- als het rechteroortje?
- Kan het noise cancelling-effect handmatig worden gewijzigd?
- De windruis is te hard
- De headset past niet in de oplaadcase
- Schakelt de headset automatisch uit?
- Welke service wordt geboden als de headset of de oplaadcase wordt verloren of gerepareerd moet worden?
- Waarom zijn de linker en rechter units van de headset en de oplaadcase vereist om deze service te kunnen gebruiken?
- Hoe kan ik de headset resetten?
Hoe ga ik aan de slag met mijn koptelefoon?
Bekijk hoe u de SP700N-sportkoptelefoon van Sony gebruikt en instelt met deze video:

Tutorial:
De ondertiteling in- of uitschakelen bij het kijken naar internetvideo's van YouTube
Wordt de telefoongespreksfunctie ondersteund op zowel het linker- als het rechteroortje?
U kunt de beltoon en inkomende audio alleen horen via de linker unit. U kunt het gesprek aannemen of beëindigen door te drukken op de knop van de linker of rechter unit.
Kan het noise cancelling-effect handmatig worden gewijzigd?
De headset heeft slechts één noise cancelling-modus. U kunt de functie schakelen tussen de noise cancelling-modus, de omgevingsgeluidsmodus, en de functie uitschakelen door op de knop van de linker unit te drukken. Bovendien kan de omgevingsgeluidsmodus worden gewijzigd (normale modus/spraakmodus) met de Sony | Headphones Connect-app.
De windruis is te hard
Als u de omgevingsgeluidsmodus inschakelt, kan de windruis harder klinken, afhankelijk van uw omgeving. In dit geval gebruikt u de Sony | Headphones Connect-app om de instelling te wijzigen van de normale modus naar de stemmodus. Als de windruis nog steeds te luid is, schakelt u de omgevingsgeluidsmodus uit.
De headset past niet in de oplaadcase
Zorg dat de linker en rechter units van de headset en de boogondersteuning in de juiste richting staan.
Schakelt de headset automatisch uit?
Als het koppelen niet binnen 5 minuten wordt voltooid, schakelt de headset de koppelmodus uit en wordt deze uitgeschakeld. Als de oplaadbare batterij leeg is, hoort u een alarmsignaal en hoort u de gesproken instructie "Please recharge headset" (Laad de headset op). De headset wordt vervolgens automatisch uitgeschakeld.
Welke service wordt geboden als de headset of de oplaadcase wordt verloren of gerepareerd moet worden?
Er is een service om de linker of rechter unit van de headset of de units van de oplaadcase te vervangen of te repareren.
Waarom zijn de linker en rechter units van de headset en de oplaadcase vereist om deze service te kunnen gebruiken?
Er bestaat koppelingsinformatie tussen de linker en rechter units en de oplaadcase (NFC). Deze informatie moet via deze service worden ingesteld.
Hoe kan ik de headset resetten?
Als uw koptelefoon niet goed werkt, kunt u in deze video zien hoe u uw koptelefoon kunt RESETTEN. Als het probleem hiermee niet wordt opgelost, is de tweede optie het RESETTEN van uw koptelefoon naar de FABRIEKSINSTELLINGEN.
