Waarom kan ik de instellingen voor de Wide-modus op de Android TV van Sony niet wijzigen?
Dit kan om de volgende redenen bij uw tv optreden:
- De instellingen voor de Wide-modus zijn niet beschikbaar tijdens het afspelen van 4K-content vanaf een extern apparaat, zoals een Blu-ray Disc™-speler, gameconsole, enz.
- Als u een extern apparaat of externe videobron op een A/V-ontvanger aansluit die een 4K-doorvoerfunctie heeft.
- Zorg ervoor dat u het externe apparaat rechtstreeks op uw tv aansluit.
- Zorg ervoor dat u het externe apparaat rechtstreeks op uw tv aansluit.
- Als u een app streamt en daarna op de knop WIDE drukt, toont de tv de melding 'Functie niet beschikbaar.'
- Dit is geen defect.
- Wijzig de hoogte-breedteverhouding in de instellingen van de app.
- De meeste toepassingen hebben geen optie om de hoogte-breedteverhouding aan te passen.
- Controleer of er updates voor de app beschikbaar zijn.
- Als u een video via schermreproductie bekijkt.
- Wijzig de hoogte-breedteverhouding op het mobiele apparaat.
- Neem contact op met de fabrikant van het mobiele apparaat voor meer informatie.
Belangrijk: Zorg ervoor dat u de nieuwste software-update op de tv installeert.