Artikel-ID : 00231195 / Laatst gewijzigd : 23-08-2019

UBP-X800M2 actie voor gratis schijf

    UBP-X800M2 actie voor gratis schijf

     

     

    Inhoudsopgave

    1. Hoe neem ik deel aan de actie?. 1

    2. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en serienummer indienen?. 2

    3. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?. 2

    4. Waar kan ik het serienummer van mijn product vinden?. 2

    5. De website zegt dat mijn serienummer niet wordt herkend, waarom is dat?. 2

    6. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?. 2

    7. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn aanvraag onvolledig is. Wat kan ik nu doen?. 3

    8. Ik heb mijn product een paar weken voor/na de actie aangeschaft. Kan Sony een uitzondering maken en een cashback voor mijn aankoop goedkeuren?. 3

    9. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?. 3

    10. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?. 3

    11. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?. 3

     

     

    1. Hoe neem ik deel aan de actie?

    STAP 1

    Koop de UBP-X800M2 tussen 20-05-2019 en 29-02-2020 van een deelnemende winkelier (in Nederland - in België) om uw cadeau aan te vragen.

    STAP 2

    Ga naar de actie-website (in Nederland - in België) en klik op de knop 'Aanvragen' om te registreren.

    Opmerking: Aanvragen kunnen worden ingediend tussen 20-05-2019 en 29-02-2020.

    STAP 3

    Log in of maak een My Sony-account aan en vul het actieformulier in met de volgende gegevens:

    Uw productinformatie: model, serienummer, aankoopdatum en winkelier

    Uw persoonlijke gegevens: naam, e-mailadres, postadres, bankgegevens en telefoonnummer

    Uw aankoopbewijs

    Een foto van uw serienummer

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

    STAP 4

    Na het verzenden van het formulier wordt u doorgestuurd naar een bevestigingspagina en wordt er een e-mail naar uw e-mailadres verzonden ter bevestiging van uw registratie. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat wordt weergegeven in de onderwerpregel van het e-mailbericht. Deze code fungeert ook als referentienummer in geval u vragen hebt over de actie.

    STAP 5

    Als uw aanvraag aan de algemene voorwaarden van de actie voldoet, ontvangt u uw cadeau. Als u de status van uw cashback-aanvraag wilt controleren, klik dan op de link 'De status van uw aanvraag bekijken' op de startpagina van de actie.

     

    2. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en serienummer indienen?

    We hebben een bewijs van aankoop nodig om te controleren dat uw inzending aan de algemene voorwaarden van de actie voldoet. Dit vermindert het papierwerk voor u, omdat wij aan de hand van het serienummer kunnen controleren of u voor de actie in aanmerking komt.

    3. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar bewijs van aankoop moet de onderstaande criteria bevatten:

    1- Naam van de winkel.

    2- Datum van aankoop.

    3- Productgegevens.

    4- Btw-nummer.

    Houd er rekening mee dat de aanvraag kan worden afgewezen als de verstrekte documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen.

    4. Waar kan ik het serienummer van mijn product vinden?

    Klik hier voor een uitleg over hoe u het serienummer van uw apparaat kunt vinden.

    5. De website zegt dat mijn serienummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    Controleer of u het serienummer correct hebt ingevoerd. Als u ervan overtuigd bent dat de informatie juist is, maakt uw model mogelijk geen deel uit van deze actie.

    6. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaardindelingen JPG, PNG en PDF uploaden.

    7. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn aanvraag onvolledig is. Wat kan ik nu doen?

    Stuur ons de gevraagde informatie uit het bericht zo snel mogelijk, zodat wij uw deelname in de actie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 10 dagen reageert, kunnen we niet garanderen dat u uw cadeau ontvangt.

    8. Ik heb mijn product een paar weken voor/na de actie aangeschaft. Kan Sony een uitzondering maken en een cashback voor mijn aankoop goedkeuren?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden.

    9. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Er wordt een geautomatiseerde bevestigingse-mail verzonden als uw aanvraag is ingediend en een andere e-mail wanneer uw aanvraag is geaccepteerd. Mochten wij verdere informatie nodig hebben, dan wordt er een aparte e-mail naar u verzonden. Denk eraan om ook de spam-/junk-map van uw postvak te controleren. Bovendien kunt u deze link (voor Nederland - voor België) gebruiken om de voortgang van uw aanvraag te bekijken door de ID van de aanvraag uit de bevestigingse-mail in te voeren.

    10. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze actie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via deze link (voor Nederland - voor België) voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van eventuele problemen.

    11. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    U kunt ons beleid met betrekking tot het gebruik van klantinformatie raadplegen via deze link.