Artikel-ID : 00233452 / Laatst gewijzigd : 14-11-2019

Sony headphone: 30 dagen proberen promotie

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop tussen 24 oktober 2019 en 29 maart 2020 een model dat in aanmerking komt voor de promotie bij een deelnemende retailer om uw cashback te claimen.

    Stap 2

    Ga naar de campagne website en klik op de knop "Claimen" om uw product te registreren. Claims moeten binnen 30 dagen na de datum van aankoop online worden ingediend, anders worden ze niet geaccepteerd.

    Let op: Claims moeten vóór 10 mei 2020 online worden ingediend en het product moet vóór 25 mei 2020 worden opgestuurd naar de Sony Service Partner, deze staat in uw registratie bevestigingsmail.

    Stap 3

    · Uw productinformatie: model, serienummer, aankoopdatum en retailer.

    · Uw persoonlijke details:  naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens.

    · Uw aankoopbewijs

    · Een foto van uw serienummer

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw registratie naar uw e-mailadres wordt verzonden. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    • U ontvangt een tweede e-mail met een retourlabel en instructies voor het retourneren van het product. Print het retourlabel uit en plak deze op de originele productverpakking en stuur uw product in perfecte staat terug.
    Vergeet niet uw bevestigingsmail bij het pakket te voegen. Nadat al deze elementen zijn samengesteld, kunt u uw pakket verzenden naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
    • Als u het meegeleverde retourlabel gebruikt, kunt u gratis retourneren.
    • Zorg ervoor dat u het product in de originele verpakking verpakt.
    • Zodra we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we uw terugbetaling uitvoeren. Houd er rekening mee dat elk pakket dat onvolledig is of na de deadline is ontvangen, niet wordt geaccepteerd.

     

    2. Wanneer ontvang ik mijn cashback en hoe wordt deze op mijn bankrekening weergegeven?

    We streven ernaar om uw betaling binnen 28 dagen na de validatie van uw claim uit te voeren - dit is niet binnen 28 dagen na uw registratie. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor detailhandels / verkopers die klanten verkeerd adviseren over dat betalingen binnen 28 dagen na de datum van aankoop worden uitbetaald of elke andere verkeerd geadviseerde data / tijd. Houd er rekening mee dat ontbrekende of onjuiste informatie de validatie en betaling vertraagt, dus zorg ervoor dat u alle nodige informatie correct verstrekt. De cashback-promotiebetalingen moeten onder de naam ‘WorldPay’ of ‘Link Network’ worden weergegeven.

     

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en serienummer indienen?

    We hebben een aankoopbewijs nodig om te controleren of uw inzending voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie. Dit vermindert het papierwerk voor u, omdat we het serienummer kunnen opzoeken om te controleren of u in aanmerking komt voor de promotie.

     

    4. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:
    1- Naam van de retailer.
    2- Datum van aankoop.
    3- Productdetails.
    4- BTW-nummer.
    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen.

     

    5. Waar kan ik het serienummer van mijn product vinden?

    Klik hier om erachter te komen hoe u het serienummer van uw apparaat kunt vinden.

     

    6. De website zegt dat mijn serienummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    Controleer of u het serienummer correct heeft ingevoerd. Als u zeker weet dat de informatie correct is, is uw model mogelijk niet opgenomen in deze promotie.

     

    7. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-, JPEG-, PNG- en PDF-indelingen uploaden.

     

    8. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    Stuur ons a.u.b. zo snel mogelijk de gevraagde informatie, zodat we uw deelname aan de promotie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 10 dagen antwoordt, kunnen we niet garanderen dat u de cashback ontvangt.

     

    9. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden.

     

    10. Ik heb een claim ingediend voor drie (3) producten, maar ik heb alleen recht op cashback voor één (1) product. Waarom kom ik niet in aanmerking voor de andere producten?

    Elke claim moet afzonderlijk op onze website worden ingediend. Aan het einde van elke succesvolle claim krijgt u de kans om een nieuwe claim in te dienen. Klik op de knop 'Een ander product claimen' om een claim voor een ander product in te dienen.

     

    11. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

     

    12. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via deze link voor België of deze link voor Nederland voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

     

    13. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    U kunt ons beleid met betrekking tot het gebruik van klantinformatie hier raadplegen.