Artikel-ID : 00245735 / Laatst gewijzigd : 20-11-2020

Xperia Black Friday Promotie

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    2. Wanneer ontvang ik mijn headphone?

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en imeinummer indienen?

    4. Waarom moet ik het imeinummer uitknippen en indienen?

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    6. Waar kan ik het imei nummer van mijn product vinden?

    7. De website zegt dat mijn imeinummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken voor mijn aankoop?

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    12. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    13. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    14. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

     

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop tussen 23 november 2020 en 3 januari 2021 een Sony Xperia 5 II of een Xperia 1 II bij een deelnemende retailer om uw headphone te claimen. 

    Xperia 5 II Zwart (XQ-AS52)WH-XB900N Zwart
    Xperia 5 II Blauw (XQ-AS52)WH-XB900N Zwart
    Xperia 1 II Zwart (XQ-AT51)WH-1000XM3 Zwart
    Xperia 1 II Paars (XQ-AT51)WH-1000XM3 Zwart

    Stap 2

    Ga naar de campagne website (in Nederland - in België) en klik op de knop "Claim hier" om uw product te registreren. LET OP: u kunt pas de headphone claimen wanneer u in het bezit bent van het toestel.

    Let op: claims moeten vóór middernacht 3 februari 2021 worden ingediend. Latere claims worden niet geaccepteerd.

    Stap 3

    Log in of maak een My Sony account aan en vul het campagneformulier in met de volgende gegevens:

    · Uw productinformatie: model, IMEI nummer (in geval van een dual-sim smartphone gebruik IMEI-1), aankoopdatum en retailer.

    · Uw persoonlijke details:  naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens.

    · Uw aankoopbewijs

    · · Een foto van uw IMEI nummer sticker nadat deze uit de doos geknipt is (de volledige originele witte sticker met het model, de barcodes en de nummers)

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Indienen'.

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u doorgestuurd naar een bevestigingspagina en wordt een e-mail ter bevestiging van uw registratie naar uw e-mailadres gestuurd. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    Als uw claim voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie (in Nederland - in België), ontvangt u uw aangewezen headphone binnen minimaal 30 dagen en maximaal 60 dagen  nadat uw claim is gevalideerd. Als u de status van uw claim wilt controleren, klikt u op de link 'De status van uw claim bekijken' (in Nederland - in België) op de startpagina van de campagne.

    2. Wanneer ontvang ik mijn headphone?

    We streven ernaar om uw headphone binnen minimaal 30 dagen en maximaal 60 dagen na de validatie van uw claim uit te sturen - dit is niet binnen minimaal 30 dagen en maximaal 60 dagen na uw registratie. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor detailhandels / verkopers die klanten verkeerd adviseren over dat headphones binnen minimaal 30 dagen en maximaal 60 dagen na de datum van aankoop worden uitgestuurd  of elke andere verkeerd geadviseerde data / tijd. Houd er rekening mee dat ontbrekende of onjuiste informatie de validatie en verzending vertraagt, dus zorg ervoor dat u alle nodige informatie correct verstrekt.

     

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en imeinummer indienen?

    We hebben een aankoopbewijs nodig om te controleren of uw inzending voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie (in Nederland - in België). Dit vermindert het papierwerk voor u, omdat we het imeinummer kunnen opzoeken om te controleren of u in aanmerking komt voor de promotie.

     

    4. Waarom moet ik het imeinummer uitknippen en indienen?

    We hebben bewijs nodig dat u het product daadwerkelijk hebt gekocht (en niet alleen in de winkel hebt gezien of na aankoop is teruggebracht). Een beschadigde productdoos heeft geen invloed op uw productgarantierechten.

     

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:
    1- Naam van de retailer.
    2- Datum van aankoop.
    3- Productdetails.
    4- BTW-nummer.
    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen.

     

    6. Waar kan ik het imei nummer van mijn product vinden?

    Klik hier om erachter te komen hoe u het imeinummer van uw apparaat kunt vinden.

     

    7. De website zegt dat mijn imeinummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    Controleer of u het imeinummer correct heeft ingevoerd. Als u zeker weet dat de informatie correct is, is uw model mogelijk niet opgenomen in deze promotie.

     

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-, JPEG-, PNG- en PDF-indelingen uploaden.

     

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    Stuur ons a.u.b. zo snel mogelijk de gevraagde informatie, zodat we uw deelname aan de promotie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 14 dagen antwoordt, kunnen we niet garanderen dat u de cashback ontvangt.

     

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken voor mijn aankoop?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden (in Nederland - in België).

     

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    Nee, claims per post zijn niet geldig. Meld u aan of registreer uw product online en verstrek de nodige informatie (zie stap 3).

     

    12. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link (voor Nederland - voor België) gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

     

    13. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via deze link voor Nederland of via deze link voor België voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

     

    14. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    U kunt ons beleid met betrekking tot het gebruik van klantinformatie hier voor Nederland en hier voor België raadplegen.