Artikel-ID : 00248165 / Laatst gewijzigd : 03-08-2020

Sony Mobile Cashback promotie

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    2. Wanneer ontvang ik mijn cashback en hoe wordt deze op mijn bankrekening weergegeven?

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en IMEI nummer indienen?

    4. Waarom moet ik het IMEI nummer uitknippen en indienen?

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    6. Waar kan ik het IMEI (of IMEI-1) nummer van mijn product vinden?

    7. De website zegt dat mijn IMEI/IMEI-1 nummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    12. Ik heb een claim ingediend voor drie (3) producten, maar ik heb alleen recht op cashback voor één (1) product. Waarom kom ik niet in aanmerking voor de andere producten?

    13. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    14. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    15. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

     

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop in de periode 3 augustus 2020 t/m 4 oktober 2020 een model dat in aanmerking komt voor de promotie bij een deelnemende retailer (in Nederland - in België) om uw cashback te claimen.

    Stap 2

    Ga naar de campagne website en klik op de knop "Claim hier" om uw product te registreren.

    Let op: claims moeten vóór 23:59 uur op 4 november worden ingediend. Latere claims worden niet geaccepteerd.

    Stap 3

    Log in of maak een MySony account aan en vul het campagneformulier in met de volgende gegevens:

    · Uw productinformatie: model, IMEI nummer (in geval van een dual-sim smartphone gebruik IMEI-1), aankoopdatum en retailer.

    · Uw persoonlijke details:  naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens. 

    · Uw aankoopbewijs

    · Een foto van uw uitgeknipte IMEI nummer (IMEI-1 bij een dual-sim)

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw registratie naar uw e-mailadres wordt verzonden. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    Als uw claim voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie (in Nederland - in België), ontvangt u uw aangewezen cashback binnen 28 dagen nadat uw claim is gevalideerd. Als u de status van uw cashbackclaim wilt controleren, klikt u op de link 'De status van uw claim bekijken' (in Nederland - in België) op de startpagina van de campagne.

    2. Wanneer ontvang ik mijn cashback en hoe wordt deze op mijn bankrekening weergegeven?

    We streven ernaar om uw betaling binnen 28 dagen na de validatie van uw claim uit te voeren - dit is niet binnen 28 dagen na uw registratie. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor detailhandels / verkopers die klanten verkeerd adviseren over dat betalingen binnen 28 dagen na de datum van aankoop worden uitbetaald of elke andere verkeerd geadviseerde data / tijd. Houd er rekening mee dat ontbrekende of onjuiste informatie de validatie en betaling vertraagt, dus zorg ervoor dat u alle nodige informatie correct verstrekt. De cashback-promotiebetalingen moeten onder de naam ‘WorldPay’ of ‘Link Network’ worden weergegeven.

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en IMEI nummer indienen?

    We hebben een aankoopbewijs nodig om te controleren of uw inzending voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie (in Nederland - in België). Dit vermindert het papierwerk voor u, omdat we het IMEI nummer kunnen opzoeken om te controleren of u in aanmerking komt voor de promotie.

    4. Waarom moet ik het IMEI nummer uitknippen en indienen?

    We hebben bewijs nodig dat u het product daadwerkelijk hebt gekocht (en niet alleen in de winkel hebt gezien of na aankoop is teruggebracht). Een beschadigde productdoos heeft geen invloed op uw productgarantierechten.

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:
    1- Naam van de retailer.
    2- Datum van aankoop.
    3- Productdetails.
    4- BTW-nummer van de retailer.
    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen. 

    6. Waar kan ik het IMEI (of IMEI-1) nummer van mijn product vinden?

    Klik hier om erachter te komen hoe u het IMEI (IMEI-1) nummer van uw apparaat kunt vinden.

    7. De website zegt dat mijn IMEI/IMEI-1 nummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    Controleer of u het IMEI/IMEI-1 nummer correct heeft ingevoerd. Als u zeker weet dat de informatie correct is, is uw model mogelijk niet opgenomen in deze promotie.

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-, JPEG-, PNG- en PDF-indelingen uploaden.

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    Stuur ons a.u.b. zo snel mogelijk de gevraagde informatie, zodat we uw deelname aan de promotie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 14 dagen antwoordt, kunnen we niet garanderen dat u de cashback ontvangt.

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden (in Nederland - in België).

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    Nee, claims per post zijn niet geldig. Meld u aan of registreer uw product online en verstrek de nodige informatie (zie stap 3).

    12. Ik heb een claim ingediend voor drie (3) producten, maar ik heb alleen recht op cashback voor één (1) product. Waarom kom ik niet in aanmerking voor de andere producten?

    Elke claim moet afzonderlijk op onze website worden ingediend. Aan het einde van elke succesvolle claim krijgt u de kans om een nieuwe claim in te dienen. Klik op de knop 'Een ander product claimen' om een claim voor een ander product in te dienen.

    LET OP: er kunnen maximaal vijf (5) claims per klant worden ingediend.

    13. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link (voor Nederland - voor België) gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

    14. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn  via deze link (voor klanten in Nederland) of via deze link (voor klanten in België)  voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

    15. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    U kunt ons beleid met betrekking tot het gebruik van klantinformatie  hier voor Nederland en hier voor België raadplegen.