Artikel-ID : 00251101 / Laatst gewijzigd : 28-03-2022

Welcome-to-Alpha Lens Cashback

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    2.  Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    3.  Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    4. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    5. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    6. Ik heb mijn camera geregistreerd maar ik heb mijn vouchercodes niet ontvangen, wat moet ik doen?

    7. Wat is het maximum aantal claims dat ik kan aanmaken?

     

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop een in aanmerking komende camera, registreer deze camera op My Sony en geef aan of u reclame-e-mails wilt ontvangen. Na registratie ontvangt u binnen 24 uur drie vouchercodes om cashback te claimen bij de aankoop van maximaal drie in aanmerking komende lenzen van een deelnemende verkoper (in Nederland - in België). 

    Stap 2

    Ga naar de campagne website (in Nederland - in België) en klik op 'Claim' om te registreren. Cashbackclaims kunnen pas na dertig (30) dagen vanaf de aankoopdatum van de relevante lens/lenzen worden ingediend en uiterlijk binnen drie maanden vanaf de aankoopdatum. Claims die vóór de desbetreffende datum worden ingediend, worden afgewezen.

    Stap 3

    Log in of maak een MySony account aan en vul het campagneformulier in met de volgende gegevens:

    · Informatie over uw lens: serienummer, unieke vouchercode ontvangen via My Sony, aankoopdatum en winkel

    · Uw persoonlijke details:  naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens.

    ·Uw aankoopbewijs van de lens

    · Een foto van uw uitgeknipte serienummer

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

     

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw registratie naar uw e-mailadres wordt verzonden. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    Als uw claim voldoet aan de algemene voorwaarden  (voor Nederland - voor België) van de promotie, ontvangt u uw aangewezen cashback tussen 30 en 60 dagen nadat uw claim is gevalideerd. Als u de status van uw cashbackclaim wilt controleren, klikt u op de link 'De status van uw claim bekijken' op de startpagina van de campagne  (in Nederland - in België).

    LET OP: er kunnen maximaal drie (3) claims per klant worden ingediend (en slechts een claim per model).

    2.  Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:
    1- Naam van de retailer.
    2- Datum van aankoop.
    3- Productdetails.
    4- BTW-nummer van de retailer.
    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen. 

    3.Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-, JPEG- PNG- en PDF-indelingen uploaden.

    4. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link (in Nederland - in België).gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

    5.Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via via deze link voor Nederland of deze link voor België v hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

    6. Ik heb mijn camera geregistreerd maar ik heb mijn vouchercodes niet ontvangen, wat moet ik doen?

    Als u een nieuwe klant bent, dient u een in aanmerking komende camera te registreren op My Sony. Let op: de drie unieke codes worden binnen 24 uur na productregistratie toegezonden via een afzonderlijke e-mail.

    Als u geen e-mail heeft ontvangen, controleer dan uw spam-folder.

    7. Wat is het maximum aantal claims dat ik kan aanmaken?

    U ontvangt 3 vouchercodes voor elke geregistreerde in aanmerking komende camera. Er is geen limiet voor het aantal geregistreerde in aanmerking komende camera's.

    Bijv: Als u 3 in aanmerking komende camera's koopt en registreert, krijgt u in totaal 3x3=9 vouchercodes. 

    U bent beperkt tot één claim per individueel lensmodel per 1 geregistreerde in aanmerking komende camera.