Bericht over gratis omruilen van aangedane WI-SP510-headsets die kunnen worden geïdentificeerd aan de hand van het serienummer — 19 november 2021
Geachte klant van Sony,
Dank u voor uw belangstelling voor de producten van Sony.
We zijn erachter gekomen dat bij sommige WI-SP510-units de headset niet meer wordt ingeschakeld, wat mogelijk veroorzaakt wordt door watercorrosie.
Om dit probleem op te lossen heeft Sony besloten de garantie van de betreffende WI-SP510-units te verlengen tot 30 november 2022. U kunt uw WI-SP510-unit omruilen als uw headset een serienummer heeft dat overeenkomt met een van de serienummers van de betreffende units en dit probleem zich bij uw unit voordoet. Controleer of uw unit voldoet aan de onderstaande criteria.
We verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat hierdoor wordt veroorzaakt en stellen uw begrip op prijs.
In aanmerking komen voor omruilen
Van toepassing op modelnaam
WI-SP510
Van toepassing op serienummers
Er is slechts een beperkt aantal WI-SP510-headsets waarbij dit fenomeen zich mogelijk voordoet en dat gratis kan worden omgeruild. Als u dit probleem ondervindt, voert u het serienummer van uw unit in het onderstaande controleprogramma voor serienummers in om te controleren of uw unit kan worden omgeruild.
Als uw WI-SP510-unit tot de betrokken modellen behoort, kunt u deze omruilen in de winkel waar u deze hebt gekocht. Als dit niet mogelijk is, dan verschijnt er onder het verificatiehulpmiddel een koppeling naar onze winkelzoeker met een routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde winkel waar u uw unit kunt omruilen.
De modelnaam en het serienummer van uw headset opzoeken
De modelnaam bevindt zich op de ingebouwde, oplaadbare batterij.
Het serienummer staat op de rechterunit (R) van de headset en is zichtbaar als u de oordopjes en boogondersteuning verwijdert.
Aanmeldingsperiode gratis omruilprogramma
Het gratis omruilprogramma geldt tot 30 november 2022.