Artikel-ID : 00255761 / Laatst gewijzigd : 01-06-2021

Voorzorgsmaatregelen die we nemen vanwege het coronavirus

    Vanwege de uitbraak van het coronavirus (COVID-19) nemen we preventieve maatregelen om het welzijn van onze medewerkers bij de afdelingen klantenondersteuning, service en distributie te beschermen. Enkele gevolgen hiervan zijn:

    • Onze callcentermedewerkers helpen u momenteel vanuit huis. U kunt langere wachttijden ervaren of af en toe achtergrondgeluiden horen. Ook kan de gesprekskwaliteit minder zijn.
    • Als u een productreparatie hebt aangevraagd of nodig hebt, dient u er rekening mee te houden dat lokale geautoriseerde servicecentra en de bijbehorende logistiek niet optimaal functioneren

    In de tussentijd kunt u nog steeds contact met ons opnemen via e-mail, of naar de ondersteuningswebsite gaan voor oplossingen voor problemen met uw product.

    Wij danken u voor uw begrip en vragen u om tijdens deze turbulente tijden veilig te blijven.