Artikel-ID : 00260085 / Laatst gewijzigd : 20-04-2021

Kan geen verbinding maken via Bluetooth.

    Probeer het volgende:

    • De headset is mogelijk reeds verbonden met een ander apparaat (zoals een smartphone). Koppel de Bluetooth-instellingen los van ale apparaten anders dan het apparaat waarmee u verbinding wilt maken.
    • Schakel de headset waarmee u verbinding wilt maken in en breng de headset en de smartphone dichter bij elkaar dan 1 meter.
    • Schakel de headset uit en daarna weer in.
    • Zet de Bluetooth-verbinding op de smartphone uit en zet hem vervolgens weer aan.
    • Open het Bluetooth-instelmenu van de smartphone en selecteer daar opnieuw de apparaatsinformatie voor het apparaat waar u verbinding mee wilt maken.
    • Zet de smartphone uit en vervolgens weer aan.
    • Reset de headset.Raadpleeg de handleiding voor de manier waarop u het audioapparaat moet resetten.
    • Verwijder Music Center / Headphones Connect en installeer het vervolgens opnieuw.
    • Beste iOS 13.0 of hoger-gebruiker,
      Sta toegang tot [Bluetooth] toe via [Instellingen] - [Music Center / Headphones] op de iPhone.
    • Voor iOS 11-gebruikers:
      Wanneer de app vaak vraagt "Wilt u Bluetooth inschakelen?", probeer dan het volgende vanuit bedieningspaneel.
      1. Zet Vliegtuigmodus UIT.
      2. Schakel de Bluetooth-instellingen UIT en daarna AAN.

    Als u geen verbinding kunt maken met het audioapparaat door middel van de hierboven vermelde methoden, kunt u de volgende handelingen proberen.

    1. Open het Bluetooth-instelmenu van de smartphone en verwijder daar de apparaatsinformatie voor het apparaat waar u verbinding mee wilt maken.
    2. Initialiseer de headset. Na initialisatie roept deze de koppelingsfunctie op. Raadpleeg de handleiding voor de manier waarop u het audioapparaat moet initialiseren.
    3. Gebruik Music Center / Headphones Connect om een Bluetooth-verbinding tot stand te brengen.