Kan geen verbinding maken via Bluetooth.
Probeer het volgende:
- De headset is mogelijk reeds verbonden met een ander apparaat (zoals een smartphone). Koppel de Bluetooth-instellingen los van ale apparaten anders dan het apparaat waarmee u verbinding wilt maken.
- Schakel de headset waarmee u verbinding wilt maken in en breng de headset en de smartphone dichter bij elkaar dan 1 meter.
- Schakel de headset uit en daarna weer in.
- Zet de Bluetooth-verbinding op de smartphone uit en zet hem vervolgens weer aan.
- Open het Bluetooth-instelmenu van de smartphone en selecteer daar opnieuw de apparaatsinformatie voor het apparaat waar u verbinding mee wilt maken.
- Zet de smartphone uit en vervolgens weer aan.
- Reset de headset.Raadpleeg de handleiding voor de manier waarop u het audioapparaat moet resetten.
- Verwijder Music Center / Headphones Connect en installeer het vervolgens opnieuw.
- Beste iOS 13.0 of hoger-gebruiker,
Sta toegang tot [Bluetooth] toe via [Instellingen] - [Music Center / Headphones] op de iPhone. - Voor iOS 11-gebruikers:
Wanneer de app vaak vraagt "Wilt u Bluetooth inschakelen?", probeer dan het volgende vanuit bedieningspaneel.- Zet Vliegtuigmodus UIT.
- Schakel de Bluetooth-instellingen UIT en daarna AAN.
Als u geen verbinding kunt maken met het audioapparaat door middel van de hierboven vermelde methoden, kunt u de volgende handelingen proberen.
- Open het Bluetooth-instelmenu van de smartphone en verwijder daar de apparaatsinformatie voor het apparaat waar u verbinding mee wilt maken.
- Initialiseer de headset. Na initialisatie roept deze de koppelingsfunctie op. Raadpleeg de handleiding voor de manier waarop u het audioapparaat moet initialiseren.
- Gebruik Music Center / Headphones Connect om een Bluetooth-verbinding tot stand te brengen.