Artikel-ID : 00259912 / Laatst gewijzigd : 20-04-2021

Er komt geen geluid uit de linkereenheid (L) of uit de rechtereenheid (R).

    Probeer het volgende:

    • De smartphone en de headset (zowel de linkereenheid (L) als de rechtereenheid (R)) zijn ingeschakeld.
      Wanneer de batterij van de headset volledig leeg is, wordt de headset automatisch uitgeschakeld. Plaats de headset in het oplaaddoosje en wacht tot hij is opgeladen.
    • Afhankelijk van de smartphone-app (die HFP (Hands-free Profile)/HSP (Headset Profile) vereist), hoort u de spraak alleen via de linkereenheid (L) of via de rechtereenheid (R).
    • Wanneer alleen de linkereenheid (L) of de rechtereenheid (R) wordt gebruikt met de functie Google Assistent ingeschakeld, gebruikt u de eenheid waarvoor de functie Google Assistent is ingeschakeld.
    • Wanneer alleen de linkereenheid (L) of de rechtereenheid (R) wordt gebruikt met de functie Amazon Alexa ingeschakeld, gebruikt u de eenheid waarvoor de functie Amazon Alexa is ingeschakeld.
    • Schakel de headset uit en daarna weer in.
      Plaats de headset in het oplaaddoosje en sluit het deksel. Verwijder daarna de headset uit het oplaaddoosje en bevestig dat de indicators (blauw) op de linkereenheid (L) en de rechtereenheid (R) knipperen.
    • Reset de headset.Als het resetten niet werkt, initialiseert u de headset.Voor meer informatie over het resetten en initialiseren van uw headset, raadpleegt u de Helpgids van de headset.