Artikel-ID : 00259978 / Laatst gewijzigd : 20-04-2021

Er is geen geluid.

    Probeer het volgende:

    • De smartphone en de headset (zowel de linkereenheid (L) als de rechtereenheid (R)) zijn ingeschakeld.
      Wanneer de batterij van de headset volledig leeg is, wordt de headset automatisch uitgeschakeld. Plaats de headset in het oplaaddoosje en wacht tot hij is opgeladen.
    • Als het geluidsniveau van de headset te laag is, verhoogt u het volumeniveau op de smartphone.
    • Spraakbegeleiding, beltoon en spraakoproep zijn alleen hoorbaar via de linkereenheid (L).
    • Afhankelijk van de smartphone-app (die HFP (Hands-free Profile)/HSP (Headset Profile) vereist), hoort u de spraak alleen via de linkereenheid (L) en niet via de rechtereenheid (R).
    • De headset en de smartphone zijn verbonden door middel van een BLUETOOTH A2DP-verbinding.
    • De smartphone geeft correct weer.
    • Verwijder de headset-informatie vanaf de smartphone en koppel daarna de headset weer met de smartphone.
    • In de configuratie van de headset heeft het zenden tussen de smartphone en de linkereenheid (L) van de headset prioriteit. Op plaatsen met een slecht signaal, zoals plaatsen met veel Wi-Fi-verbindingen, kan het geluid tijdelijk worden onderbroken in alleen de rechtereenheid (R) van de headset.