Artikel-ID : 00260066 / Laatst gewijzigd : 20-04-2021

De poging te koppelen mislukt

    Probeer het volgende:


    • Verzeker u ervan dat de Bluetooth-functie actief is op zowel de headset als de smartphone.
    • Breng de headset en de smartphone dichter bij elkaar dan 1 meter.
    • Verwijder de apparaatsinformatie van de koptelefoon van de smartphone en koppel de koptelefoon dan opnieuw met de smartphone.
    • De headset is mogelijk reeds verbonden met een ander apparaat (zoals een smartphone). Koppel de Bluetooth-instellingen los van ale apparaten anders dan het apparaat waarmee u verbinding wilt maken.
    • Beste iOS 13.0 of hoger-gebruiker,
      Sta toegang tot [Bluetooth] toe via [Instellingen] - [Music Center / Headphones] op de iPhone.
    • Voor iOS 11-gebruikers:
      Wanneer de app vaak vraagt "Wilt u Bluetooth inschakelen?", probeer dan het volgende vanuit bedieningspaneel.
      1. Zet Vliegtuigmodus UIT.
      2. Schakel de Bluetooth-instellingen UIT en daarna AAN.
    Tip

    De koppelingsprocedure op een tweede of volgende Bluetooth-apparaat kan verschillend zijn van die op het eerste apparaat.

    Voor meer informatie raadpleegt u de instructiehandleiding die bij uw apparaat werd geleverd.