Artikel-ID : 00163978 / Laatst gewijzigd : 29-03-2019

Het hulpprogramma voor diagnose en herstel gebruiken om problemen met een draadloze netwerk- of internetverbinding op te lossen

    U kunt het hulpprogramma voor diagnose en herstel gebruiken voor de diagnose van problemen met een WLAN- of Wi-Fi-verbinding.

    1. Klik op de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm.
    2. Klik in het Configuratiescherm op Netwerk en internet.
    3. Klik in het venster Netwerk en internet op Netwerkcentrum.
    4. Klik in het venster Netwerkcentrum, onder De netwerkinstellingen wijzigen op Problemen oplossen. Afbeelding
    5. Klik in het venster Problemen oplossen - Netwerk en internet, onder Netwerk op Netwerkadapter.             Afbeelding
    6. Klik in het venster Netwerkadapter op de knop Volgende.
    7. Klik in het venster Selecteer de netwerkadapter waarvoor u problemen wilt vaststellen op Draadloze netwerkverbinding om deze optie te selecteren. Klik vervolgens op de knop Volgende. Afbeelding
    8. Als de probleemoplosser een probleem heeft gevonden, volgt u de instructies op het scherm om het op te lossen.

      OPMERKING: In de voorbeeldafbeelding hieronder heeft de probleemoplosser geconstateerd dat de fysieke draadloze schakelaar uitgeschakeld is.

      Afbeelding
    9. Klik in het venster Netwerkadapter op de knop Sluiten.