Artikel-ID : 00225581 / Laatst gewijzigd : 10-04-2019

Zaken die moeten worden opgemerkt bij het streamen van video's via IBM Cloud Video (Ustream).

    BELANGRIJK: Controleer of het volgende is geconfigureerd voordat u video's streamt.

    • De nieuwste versie van de systeemsoftware is op de camera geïnstalleerd.
    • Er is een IBM Cloud Video-account (Ustream) gemaakt.

    Als u geen video's kunt streamen op IBM Cloud Video (Ustream), controleert u het volgende.

    • De datum en tijd van de camera zijn goed ingesteld.
    • Stabiele draadloze verbinding.

    Voor Handycam:

    • Het toegangspunt moet goed zijn geregistreerd op de camcorder.
    • Streamingservices in de Network Settings Tool van PlayMemories Home moeten goed zijn geconfigureerd.

    Voor Action Cam:

    • Wi-Fi is goed geconfigureerd in de Network Setting Tool van de Action Cam Movie Creator-software.
    • Streamingservices zijn goed geconfigureerd in de Network Setting Tool van de Action Cam Movie Creator-software.

     

    OPMERKING:

    • Als de kwaliteit van de draadloze communicatie slecht is, kan het streamen worden onderbroken. Begin opnieuw met streamen op een plek waar de draadloze communicatie goed is.
    • Voor verbinding via mobiele Wi-Fi of smartphone-tethering:
      • Controleer of u video's kunt streamen met de app voor het streamen van video's op Ustream op de smartphone.
      • Verklein de afstand tussen de mobiele Wi-Fi-router of smartphone en dit apparaat. Streaming is instabiel als de afstand te groot is.
      • Controleer de beperkingen voor netwerkgebruik bij uw serviceprovider.

    Raadpleeg voor meer informatie over het instellen van live streams de volgende website:
    https://www.sony.net/guide/nst/