Artikel-ID : 00264582 / Laatst gewijzigd : 06-08-2021

Ik kan Apple CarPlay of Android Auto niet gebruiken

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Controleer het volgende om het probleem op te lossen:

    1. Start uw mobiele apparaat opnieuw op.
    2. Gebruik een andere USB-kabel om uw mobiele apparaat en het apparaat aan te sluiten en controleer of het probleem is opgelost.​​​​​

    OPMERKINGEN:

    • Als u een lange USB-kabel gebruikt, probeer dan een kortere kabel te gebruiken. 
    • De USB-kabel die u hebt gebruikt, kan in de loop der tijd zijn verslechterd, waardoor deze niet goed werkt.
    • Als u een iPhone gebruikt, raden we u aan een Lightning-kabel te gebruiken die door Apple is gemaakt.
    • Voor modellen met een meegeleverde USB-verlengkabel gebruikt u de kabel die bij de autoradio is geleverd als u een USB-verlengkabel nodig hebt.