Artikel-ID : 00184712 / Laatst gewijzigd : 31-01-2019

(Draadloos) Diagnoseresultaten voor de verbinding worden weergegeven als gevonden (of OK), OK, Mislukt

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Na uitvoering van een netwerkdiagnose maakt de tv mogelijk geen verbinding met internet en kan de netwerkdiagnose worden weergegeven als:

Afbeelding

  • Draadloos apparaat: Gevonden of OK
  • Lokale toegang: OK
  • Internettoegang: Mislukt

Volg de onderstaande stappen voor probleemoplossing:

BELANGRIJK:

  • Internetverbindingen via een inbelverbinding worden niet ondersteund.
  • Verbindingen via een proxy worden niet ondersteund.
  • Een netwerk waarvoor een login ter authenticatie nodig is (VPN) of PPPoE-verbinding wordt niet ondersteund.
  • Neem contact op met de fabrikant van de router als het nodig is om de firewall van de router uit te schakelen.
  1. Controleer of de verbinding actief is door verbinding te maken met internet met een computer of een ander apparaat.

    OPMERKING: Als andere apparaten niet kunnen worden verbonden via een draadloos LAN, moet u contact opnemen met uw internetprovider.

  2. Reset alle netwerkapparaten, zoals kabelmodem en router, door deze uit te schakelen en gedurende 2 minuten los te koppelen.
  3. Sluit de netsnoeren van de modem en router aan.
  4. Voer een power-reset uit op de tv.
  5. Voer de diagnose van het netwerk uit.

Er zijn aanvullende stappen beschikbaar om problemen op te lossen indien er andere diagnoseresultaten worden weergegeven: