Artikel-ID : 00184704 / Laatst gewijzigd : 31-01-2019

(Draadloos) Diagnoseresultaten voor de verbinding worden weergegeven als gevonden (of OK), Mislukt, Mislukt

    Na uitvoering van een netwerkdiagnose maakt de tv mogelijk geen verbinding met internet en kan de netwerkdiagnose worden weergegeven als:

    Afbeelding

    • Draadloos apparaat: Gevonden of OK
    • Lokale toegang: Mislukt
    • Internettoegang: Mislukt

    Voer de onderstaande stappen voor probleemoplossing uit:

    1. Controleer of de verbinding actief is door verbinding te maken met internet met een computer of een ander apparaat.

      OPMERKING: Als andere apparaten niet kunnen worden verbonden via een draadloos LAN, moet u contact opnemen met uw internetprovider.

    2. Controleer of de SSID van uw draadloze router wordt aangegeven.
    3. Controleer of de beveiligingssleutel correct is ingevoerd. De netwerkbeveiligingssleutel is hoofdlettergevoelig.

    Voorbeelden van fouten:

    • I (hoofdletter i), l (kleine L) en 1 (nummer één)
    • 0 (nummer nul) en O (hoofdletter o)
    • d (kleine D) en b (kleine B)
    • 9 (nummer negen) en q (kleine Q)

    OPMERKING: Een alternatieve manier om verbinding te maken met het netwerk is met de WPS-drukknopmethode. Raadpleeg het onderstaande artikel voor meer informatie.

    Wat is WPS (drukknop) en hoe gebruikt u deze om een tv, Blu-ray Disc-speler of een ander voor internet geschikt apparaat draadloos met een netwerk te verbinden?

    1. Voer de diagnose van het netwerk uit.

    Er zijn aanvullende stappen beschikbaar om problemen op te lossen indien er andere diagnoseresultaten worden weergegeven: