Artikel-ID : 00184738 / Laatst gewijzigd : 29-03-2019

(Bedraad) Diagnoseresultaten voor de verbinding worden weergegeven als OK, Mislukt, Mislukt

    Na uitvoering van een netwerkdiagnose maakt de tv mogelijk geen verbinding met internet en kan de netwerkdiagnose worden weergegeven als:

    • Fysieke verbinding: OK
    • Lokale toegang: Mislukt
    • Internettoegang: Mislukt

    Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Omdat met elke stap het probleem kan worden opgelost, dient u na elke stap de status van de netwerkverbinding te controleren.

    1. Controleer of de LAN-kabel goed is aangesloten op de tv en de router.

      LAN-verbinding met tv

    2. Sluit de LAN-kabel aan op een andere LAN-poort op de router.

      OPMERKING: Als het probleem is opgelost, was er een probleem met de aansluiting van de LAN-kabel of de verbindingspoort van de router.

    3. Reset alle netwerkapparatuur, zoals kabelmodem en router, door deze uit te schakelen en gedurende 2 minuten los te koppelen.
    4. Sluit het netsnoer van de modem aan en vervolgens die van de router.
    5. Sluit het netsnoer van de tv aan en schakel de voeding in. Voer daarna de verbindingsdiagnose uit.

    Bij weergave van andere diagnoseresultaten probeert u een van deze specifieke oplossingen: