Artikel-ID : 00170599 / Laatst gewijzigd : 07-12-2020

Amazon Prime-video instellen en uw tv registreren

    Voor u begint

    • Niet alle tv's, Blu-ray Disc-spelers of thuisbioscoopsystemen beschikken over internetfunctionaliteit. U kunt controleren of uw apparaat een internetfunctie heeft in de specificaties van uw apparaat op onze ondersteuningswebsite.
    • U hebt toegang nodig tot een webbrowser op een computer of een ander apparaat dat geschikt is voor internetgebruik.
    • De Prime Video-app is meestal vooraf geïnstalleerd op tv's van Sony. De app kan echter ook worden gedownload in de Google Play Store op een Android TV.
    • U kunt alleen op Android TV's apps downloaden. Andere tv's hebben vooraf geïnstalleerde apps of apps die worden toegevoegd aan of verwijderd uit het systeem op de server. 
    • De Prime Video-app is beschikbaar in meer dan 200 landen en regio's (vanaf november 2020), maar de beschikbaarheid van de app kan variëren afhankelijk van het land en het type tv dat u hebt (Android versus niet-Android).
      • Hoewel de meeste niet-Android TV's de Prime Video-app ondersteunen, wordt de app alleen ondersteund door niet-Android TV's in de volgende Europese landen (vanaf november 2020):Oostenrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk

    Toegang tot de Amazon Prime Video-app en registratie van uw apparaat  

    Volg deze stappen om de Prime Video-app te openen en uw tv te registreren.

    Verwante artikelen

    Apps voor BRAVIA-TV's(Android TV's en niet-Android TV's van elkaar onderscheiden)

    Hoe kan ik Amazon Prime, Netflix, Disney+ (of andere streamingservices) op mijn tv gebruiken als ik geen toegang heb tot de Google Play Store?

    Controleren op beschikbare apps of aan uw tv toevoegen (niet-Android-modellen)

    Google Chromecast gebruiken (Google-ondersteuning)

    Is Prime Video opgenomen in Amazon Prime? (Amazon-ondersteuning)

    Hoe werk ik de software op mijn tv bij