Artikel-ID : 00198740 / Laatst gewijzigd : 27-06-2019

Geen toegang tot apps, updates of netwerkservices op uw BRAVIA-TV? — 17 mei 2018

    Vanaf 21 mei 2018 heeft een heel klein gedeelte BRAVIA-TV's mogelijk geen toegang tot apps, updates of andere netwerkservices. Dit komt door achtergebleven cache-informatie* op uw apparaten — meestal uw internetrouter — na een BRAVIA-serverupgrade.

    Als u geen netwerkservice of app-pictogrammen kunt zien, of geen toegang tot apps en andere netwerkservices op uw tv krijgt, probeert u het volgende:

    • Ontkoppel de netsnoeren van uw tv en internetrouter, en sluit ze na één minuut weer aan


    U kunt ook deze extra stap voor probleemoplossing proberen als u de instellingen van uw tv durft te wijzigen:


    Voor een vlekkeloze werking van uw tv raden wij u ook aan om de nieuwste firmware op uw apparaat te installeren. 

    Als u nog steeds geen toegang tot apps of andere netwerkservices krijgt nadat u het bovenstaande hebt geprobeerd, neemt u contact met ons op.

    Onze excuses voor het eventuele ongemak.


    *Cache-informatie omvat internet-, ISP- en router-/thuisnetwerkgegevens.