Navigatie overslaan

Netflix kijken op uw BRAVIA-TV

Belangrijk: Netflix is in jouw land misschien niet beschikbaar. Bezoek de website van Netflix voor meer informatie.


Controleer of uw tv is uitgerust voor Netflix

Deze modellen werken met Netflix:

Modellen 2014

KD-85X9505BKD-65X9505BKD-79X9005BKD-65X9005BKD-55X9005B
KD-70X8505BKD-65X8505BKD-55X8505BKD-49X8505BKD-75S9005B
KD-65S9005BKDL-55W955BKDL-60W855BKDL-55W8xxBKDL-50W8xxB
KDL-42W8xxBKDL-50W7xxBKDL-42W70xBKDL-32W70xBKDL-60W605B
KDL-48W585BKDL-48W605BKDL-40W605BKDL-65W955B

Modellen 2013

KD-55X8505AKD-65X8505AKD-55X9005AKD-65X9005AKDL-40W905A
KDL-46W905AKDL-55W905AKDL-24W60xAKDL-32W60xAKDL-42W65xA
KDL-50W656AKDL-50W685AKDL-65W855AKDL-42W80xAKDL-47W80xA
KDL-55W80xA

U hebt een snelle internetverbinding nodig om Netflix te gebruiken. Neem contact op met uw internetleverancier indien u twijfelt over uw verbindingssnelheid.

Open de Netflix-app

Indien u een Netflix-knop op uw afstandsbediening hebt, kunt u daarmee de app starten.

Indien niet, voert u de volgende stappen uit.

  1. Druk op de knop HOME / MENU op de afstandsbediening
  2. Kies Apps
  3. Selecteer Netflix
  4. Meld u aan met uw bestaand account of maak een nieuw aan (bezoek de Netflix-website voor meer informatie).

Problemen met Netflix oplossen

QWaarom verdwijnt het beeld of blijft het stilstaan?
ANavigeer naar het menu Internet settings (Internetinstellingen) en kies Refresh internet content (Internetcontent vernieuwen)

QIk heb geen toegang tot Netflix. Wat is er mis?
AEr zijn misschien problemen met de Netflix-service. Probeer het na enkele minuten opnieuw. Voor meer informatie kunt u ook de Netflix-website raadplegen

QIk heb hulp nodig bij mijn Netflix-account. Wie kan ik contacteren?
AJammer genoeg kunnen we de vragen over uw Netflix-account niet beantwoorden. U zult Netflix rechtstreeks moeten contacteren.

QMijn vraag werd hier niet beantwoord. Waar kan ik elders nog hulp vinden?
AProbeer de Sony Community waar u vragen en antwoorden van andere BRAVIA-bezitters terugvindt