Artikel-ID : 00195003 / Laatst gewijzigd : 25-02-2019

Compleet draadloos: wat te doen als u uw oplaaddoosje of één van uw oordopjes verliest

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Als zij het oplaaddoosje of een unit van de hoofdtelefoon kwijtraken, komen ze in aanmerking voor reparatie (vervanging).

Waarom kan ik niet een apart oplaaddoosje aanschaffen?

Beide units en het oplaaddoosje vereisen unieke verbindingsinstellingen die alleen kunnen worden ingesteld bij een door Sony geautoriseerd servicecentrum.

Als u uw oplaaddoosje of oordopjes kwijt bent of als deze beschadigd zijn, kunt u de overgebleven unit(s) van de headset en/of het oplaaddoosje opsturen ter reparatie. 
Vanwege deze methode met unieke tags, worden het oplaaddoosje en enkele units van de headset niet afzonderlijk verkocht.
 

Bevoegd servicecentrum

Stuur de resterende unit(s) van de headset en/of het oplaaddoosje naar een door Sony geautoriseerd servicecentrum.
Daar worden het verloren oplaaddoosje of oordopje vervangen en afgestemd op uw originele product. 

OPMERKING: De kosten voor het vervangen van de ontbrekende onderdelen worden niet gedekt door de garantie.