Klik om de beste productaanbiedingen te bekijken

Kopen
1725

4.4 gebaseerd op 1,725 klantbeoordelingen

1153
340
93
64
75
Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Let op: productbeoordelingen kunnen ook over productvarianten gaan. Sommige varianten, diensten en/of functies van dit product die in productbeoordelingen worden genoemd, zijn mogelijk niet in alle landen beschikbaar.

Meest handig (positief)
0

Great Picture, Superb Colour

139 cm (55 inch) 30-08-2020 door Kenny Bear (Verenigd Koninkrijk)

I upgraded from a Sony 48 HD, and fancied getting a bigger screen , and UHD OLED, as I have the Sky Q box , and was wanting a tv to compliment my Sky Q.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

16

0

Meest handig (kritisch)
0

Amazing picture, but has some limitations

139 cm (55 inch) 08-01-2020 door jimps1973 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

I looked at Samsung, LG and went for the Sony Bravia OLED as the picture is amazing. I did ask in store whether it can pause, rewind etc and was informed yes by simply adding a USB stick or Hard Drive. I added a USB stick, formatted it correctly, but when any of the record, pause functions are pressed it says "can't use this function in YouView mode". It now turns out these Sony Bravia TV's with YouView can't pause, rewind etc. This is an important function found even on the cheapest TV's! I really hope Sony push an update to fix this soon.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

4

0

1,725 klantbeoordelingen

Modellen

0

Reliable quality TV

139 cm (55 inch) 13-03-2024 door Fenderbelly (Verenigd Koninkrijk)

After 2 years daily use, this TV is as good as new. The picture quality is superb. The sound is realistic, and doesn't require a sound bar. The voice activated remote controller works well. The "Smart" features, Wi-Fi links etc. all perform correctly. I found the TV easy to set up and I'm 80 yrs old!

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Great picture no so good sound settin]

139 cm (55 inch) 04-03-2024 door Dick 789 (Verenigd Koninkrijk)

I purchased this because it compared well to competitors in the shop. I wanted something that would be ok with my Sky Q box and Sonos sound bar. Perfect picture with wonderful blacks. Recently I have been unable to access settings which I needed because the sound level was not appearing on the screen and different stations need different sound levels. Android wouldn’t get any score from me because my other products are all Apple which makes life difficult at times. From time to time the set fails to turn off and reverts to some weird default that even the remote can’t access but this is rare. So, not perfect for me but if your other products are Google you should be fine but beware the settings menu might not always be available.

Prestaties

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Sony OLED TV

139 cm (55 inch) 03-02-2024 door Barmay (Verenigd Koninkrijk)

Brilliant picture with lots of colours which are vibrant and super blacks due to the way the TV works

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Prima Oled tv

139 cm (55 inch) 24-11-2023 door Tinus 50 (Nederland)

Deze Oled tv is nu enkele jaren in mijn bezit. Heeft een mooi beeld en goed contrast. Het design van de tv spreekt mij aan.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Nige Picture and Sound but the software is FLAKEY

139 cm (55 inch) 07-11-2023 door NigeM (Verenigd Koninkrijk)

I've had this TV for a year now, from the time I bought it, it's rebooted itself everytime I turn it on. The software won't work with my sound bar (SONOS) it's either on disconnected, I want to be able to switch it in the menu on the TV to alternate between TV speaker and soundbar, but Not happenning. On the basis of this TV I will likely never buy Sony TV ever again.

Prestaties

Redelijk

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

0

0

Beeld perfectie

139 cm (55 inch) 03-11-2023 door Ronald1957 (Nederland)

Reeds enkele jaren dit prachtige toestel. Een waar kijkgenot vanwege oled scherm. Geluid door beeldscherm is soms beter dan soundbar.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Gemiddeld

0

0

0

AndroidTV instabiel

139 cm (55 inch) 20-10-2023 door Claer (Nederland)

Beeld en audio uitstekend. Stabiliteit van de AndroidTV sectie met apps is een drama. Netflix werkt niet, video laat niet. Disney+ loopt vast. HBO start niet op. Na laatste FW update 1 groot drama

Prestaties

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Redelijk

0

0

Reactie van Rabab @Sony Support NL
24-10-2023

Hallo,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de apps op de TV.
Graag willen wij je adviseren om de volgende stappen uit te voeren.
- Software controleren: https://cutt.ly/RwWLJlDc
- Cash wissen: https://cutt.ly/iwWLKb86
- Power Cycle: Haal de stekker uit het toestel en koppel alle externe
apparaten los van de televisie. Wacht twee minuten en sluit de televisie
weer aan in het stopcontact.

- Fabrieksinstellingen herstellen: Ga naar Home -
Instellingen — Apparaatvoorkeuren — Resetten — Fabrieksinstellingen terugzetten.
Voor verdere ondersteuning kan je altijd even contact met ons opnemen met behulp van de onderstaande link.
https://cutt.ly/mTLicVp

0

Good picture quality, nice sound and works well

139 cm (55 inch) 20-10-2023 door Darshan1 (Verenigd Koninkrijk)

I brought this to 3 years ago and still going well

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Great tv but

139 cm (55 inch) 18-10-2023 door Adho (Verenigd Koninkrijk)

This tv has a great quality picture, but every time it updates I have problems with it loosing contact with the sky box.

Prestaties

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Don't Buy

139 cm (55 inch) 12-10-2023 door Lynda51 (Verenigd Koninkrijk)

Read the guarantee carefully, very little, almost nothing is covered. My 3.5 year sony oled tv has severe image retention despite doing nothing to contribute to it. Sony Technical support has advised that the tv needs replacing but not under warranty. A very expensive mistake thinking that Sony were a good company.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony Support Team
16-10-2023

Hi,
Thank you for your review and we're sorry to hear about your experience!
We'd like to clarify that this burn-in is caused by something that has been in use for a very long time. The static parts have caused these burn marks on your OLED, which unfortunately invalidates the warranty.
The following are examples of images that may cause burn in:
-Content with black bars either at the top and bottom and/or left and right of the screen.
-Static images such as photos or logos.
-Video games that may have static content in one part of the screen.
-On-screen menus, program guides, channel logos etc.
Your Sony TV manual also contains a section on precautions, which states that this problem may occur under certain circumstances (page 4): https://cutt.ly/YwQzIwcn
We also appreciate your valuable feedback and have passed it on to the appropriate channels for consideration.
Mennah @Sony Support UK

0

Na 4 jaar al kapot! Belachelijk voor zo'n tv

164 cm (65 inch) 09-10-2023 door Jussla (Nederland)

Als het om televisies gaat ben ik echt fan van Sony. Echter is dit de grootste miskoop ooit. Als je zoveel geld uitgeeft aan een televisie dan verwacht je ook dat hij wel even mee gaat. Echter na 4 jaar Backlight kapot. Reparatie kosten 1500 euro. Te zot voor woorden.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

Reactie van Rabab @Sony Support NL
11-10-2023

Hallo,

Bedankt voor je beoordeling.
Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bet over de TV.
Graag willen wij je vragen om contact met ons op te nemen met behulp van de onderstaande link, voor meer toelichting over het probleem.
https://cutt.ly/mTLicVp

0

Mooi beeld maar incompleet menu. Functie Chromecas

139 cm (55 inch) 25-09-2023 door Alex 2210 (Nederland)

Ik heb deze Sony een tijdje. Instellen was wel een lastig dingetje. Nu functioneert hij naar redelijke tevredenheid. Prachtig beeld. Helaas doet de ingebouwde Chromecast het niet. Ook als de tv in standby staat gaat hij vele malen per uur aanklikken.

Prestaties

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Gemiddeld

0

0

Reactie van Customer support
03-10-2023

Hallo Alex 2210,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de ingebouwde Chrome cast het niet doet.
Graag willen wij je adviseren om de volgende link te openen en te volgen.
https://cutt.ly/9wne7g3l
Voor verdere ondersteuning kan je altijd even contact met ons opnemen met behulp van de onderstaande link.
https://cutt.ly/mTLicVp

Rabab @Sony Support NL

0

Great screen poor user experience

139 cm (55 inch) 10-08-2023 door nj11 (Verenigd Koninkrijk)

I've had this TV for a number of years now and found it lacking in terms of user experience. I went with it because it runs on Android/Google TV so I could take advantage of the smart home features that provides. That in general has worked well. However the responsiveness of the UI is terrible, it's very under-powered. Also I didn't realise when I bought it that I couldn't install the iPlayer app on it. Since I only watch streaming services these days this has been an annoyance as I have had to cast from my phone to watch things from iplayer.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Great quality

164 cm (65 inch) 05-08-2023 door Mo2023 (Verenigd Koninkrijk)

in my opinion, Sony OLED screens have great quality. If I have to buy a new TV, I would choose a sony OlED again. However, this one has an extremely thin screen, which makes it too vulnerable in any sort of moving, touch, etc. Also, the software is not really problem free. I often need to "force quit" some of the apps, and re open them. But above all, it does not sync with iPhones. This is the biggest issue for me. Apart from these that I mentioned, the sony TVs are really good. I would not go for any other brand.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Superb tv. Highly recommended

164 cm (65 inch) 23-07-2023 door A BB (Verenigd Koninkrijk)

Totally happy with my new tv. The picture is awesome and will soundbar it’s the complete system

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Avoid!

139 cm (55 inch) 06-07-2023 door Rich784 (Verenigd Koninkrijk)

Do not buy this tv. I’m having non stop problems with it. Colour and screen issues, can take minutes to turn on, turns off by itself. The new issue is the software doesn’t update.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony support team
10-07-2023

Hi Rich784,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you're experiencing multiple issues with your TV.
We recommend following the steps below to resolve them:
-For the power issue, try the steps here: https://bit.ly/3PNdIqw
-For the software update: https://bit.ly/3rgWpE5
-Reset the TV to the factory settings: https://bit.ly/3wJu3jV
If any issue remains, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us here: https://bit.ly/3S7Vlue

Hana @Sony support UK

0

Drop in Sony quality?

139 cm (55 inch) 30-06-2023 door Neihol (Verenigd Koninkrijk)

TV often reboots for no reason which is very annoying and completely detracts from an otherwise excellent TV

Prestaties

Redelijk

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony Support Team
03-07-2023

Hi Neihol,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that your KD-55AG8 randomly reboots.
Could you make sure that the TV is up to date, you can find the latest firmware version here: https://bit.ly/3r2Mcef
Also, make sure that there is no any external device connected to the TV and test again.
If the issue remains, try the below steps as an attempt to resolve the issue:
-Disabling the interactive application* (HbbTV)
Go to: [HOME] → [Settings] → [Watching TV] → [Channels] →[Channel Setup] → [Digital setup] → [Interactive Application Setup] → [Interactive Application] → [OFF]
-Disable Persistent storage of data (HbbTV setting)
Go to: [HOME] → [Settings] → [Watching TV] → [Channels] →[Channel Setup] → [Digital setup] → [Interactive Application Setup] → [HbbTV privacy setup] → [Persistent storage] → [OFF]
-Turning off [Update Guide in standby] setting: Go to: [HOME] -- [Settings] -- [Digital Setup] -- [Guide setup] -- [Update Guide in standby] -- [OFF]
- Use Wi-Fi instead of LAN
-Perform factory reset on the TV from the steps here: https://bit.ly/3Qm2Bmm
If you need further assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Omnia @Sony Support UK

0

Niks

164 cm (65 inch) 20-06-2023 door Aminosfes (Nederland)

De tv heeft het iets meer dan 2,5 jaar gedaan, en stopt er mee Sony komt met een onrealistisch aanbod.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Redelijk

Gebruiksgemak

Slecht

0

0

Reactie van Customer support
23-06-2023

Hallo Aminosfes,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de TV het niet meer doet
Graag willen wij je vragen om contact met ons op te nemen met behulp van de onderstaande link voor verdere ondersteuning.
https://cutt.ly/mTLicVp

Rabab @Sony Support NL

0

Great picture, poor internet connection ability

139 cm (55 inch) 04-04-2023 door Allan P (Verenigd Koninkrijk)

Tv great, but the internet connectivity is clumsy bordering on poor. It’s not the connection I habe had that checked. Updated apps take a long time to filter through Sony system.

Prestaties

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Too dark

139 cm (55 inch) 04-04-2023 door craig763 (Verenigd Koninkrijk)

Every picture seems a bit too dark The brightness setting is at max but just seems too dark. Picture setting keeps changing. for a tv of this quality , was expecting the picture quality to be way better

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony Support Team
06-04-2023

Hi,

Thank you for leaving your review, and we're sorry to hear that our TV hasn't satisfied your expectations, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

As an attempt of rectifying the issue, please follow the below troubleshooting steps:

1-Unplug the TV from the mains with anything connected to it, then plug it back after two minutes with no external devices and test the performance again.

-Ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/3mi5VEH

-Adjust the picture quality to your preferences by pressing the Home button, then select [Settings] — [Display & Sound] — Picture

-If the issue persists, check if it is occurring with all contents or specific contents only.

-If the issue remains with all contents, you can try a factory data reset by following the steps here: bit.ly/3uFDPFb

If the issue is still disrupting you, we'd love to offer extra assistance. Feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you further! and hope to hear you're enjoying your TV once again soon, especially since you've been a loyal Sony fan for years and hopefully for many more years to come.

Mennah @Sony Support UK

0

OLED TV

139 cm (55 inch) 30-03-2023 door SSB123 (Verenigd Koninkrijk)

Bought this a few years ago, fantastic picture and sound quality, on issue is the software doesn't seem to be future proof, various aps not available ITVX for instance

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Top Toestel

139 cm (55 inch) 17-01-2023 door Danzaplast1 (België)

zeer goede beeld kwaliteit en gebruiksvriendelijk.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

0

0

0

Great TV

139 cm (55 inch) 08-01-2023 door SBR07 (Verenigd Koninkrijk)

Great tv. Had it for 2 years now and it's still going strong.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Bad choice

164 cm (65 inch) 31-12-2022 door Greg 0102 (Verenigd Koninkrijk)

I thought Sony TV was the best TV, how wrong was I considering the amount of money I spent on the set, Dolby vision is so washed out and iso unrealistic it’s a joke, I’m seriously considering returning the set and buying a Samsung DO NOT BUY

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony support team
02-01-2023

Hi Greg,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that you're not satisfied with the picture quality.
We recommend adjusting the picture settings using our definitive guide to the perfect picture here: https://bit.ly/3159y3Z. And adjust the picture colour here: https://bit.ly/3YZ0YiV.
If you need any assistance, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Hana @Sony support UK

0

Excellent TV

164 cm (65 inch) 02-10-2022 door Su zi (Verenigd Koninkrijk)

I purchased my original TV 3.5 years ago but it stopped working. It came with a five year guarantee so I got in touch with Sony who could not of been more helpful. When it was determined that the TV could not be fixed they replaced it within a week with a brand new TV.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

2

0

Limited Satellite usability

139 cm (55 inch) 15-07-2022 door Jon D M (Verenigd Koninkrijk)

This TV won’t show satellite TV adequately without an external set top box (such as Freesat or Sky), as the internal programme guide doesn’t work. This means you cannot set up a recording, or even find out what’s on. I understand this is down to faulty software, which is something a reputable firm like Sony should have sorted out. With a set top box it works fine, with excellent picture and sound quality.

Prestaties

Goed

Vormgeving

Slecht

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

5

Reactie van Sony Support Team
18-07-2022

Hi Jon,

Thank you for your review.
We're sorry to learn that you're facing issues getting FreeSat guide on your TV, also recording through satellite.

We would like to highlight that the KD-55AG8 isn't compatible with FreeSat app, which means that we cannot guarantee the satellite guide functionality as it's not supported. Which means that it's not a software issue, but the TV is operating within it's specifications: https://bit.ly/3BpKfsN.
Also, you can record the satellite channels through an HDD, and to learn how to do it, you can check this link: https://bit.ly/3lPRaVA & https://bit.ly/3RKWqZy.
Furthermore, make sure to update the TV to the latest software version: https://bit.ly/3r3iUdE.
You can also reset it and test it once more: https://bit.ly/3RNKGWu.
To tune the satellite channels after you reset the TV, follow the steps showing here: https://bit.ly/3uTTbWc.

If you need any assistance in the future, you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sawy @Sony Support UK

0

Excellent picture, easy setup.

139 cm (55 inch) 13-07-2022 door Munze011 (Verenigd Koninkrijk)

Info button doesn't display any useful information about video and audio formats, very poor compering to LG or Samsung! Samba app has to be displayed to stop rebooting TV it self. After first SW update a purchased TV returned to retail because it was stuck in standby mode. Apart this few issues I would still stay with Sony as my favourite TV brand unless SKY Glass convince me otherwise!

Prestaties

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

4

Reactie van Sony Support Team
15-07-2022

Hi Munze011,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you had to exchange your first TV as it got stuck in stand by mode after the update.

Regarding the information button, if you're talking about the Teletext service, it got updated recently and this is how you use it: https://bit.ly/3REYYbS.
Also, you don't need to disable the Samba app any more, just make sure that the TV is running the latest software version: https://bit.ly/3r3iUdE.
And you can always reset the TV and test it once more: https://bit.ly/3RNKGWu.

Rest assured, we'll pass your feedback to the relevant channels for future consideration and development. And once more, we're sorry about any inconvenience.

Overall, we're glad to have you as a loyal Sony customer and if you need assistance you can contact us directly, and we'll be sure to assist you: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sawy @Sony Support UK

0

Helemaal top super scherp beeld

139 cm (55 inch) 13-07-2022 door Riket (Nederland)

Helemaal tevreden voor films met een Sony soundbar met dolby atmos echt een mooie beleving

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Beeld kwaliteit goed, software matig slecht

139 cm (55 inch) 10-07-2022 door Super Nori (Nederland)

Ik heb deze tv nu al twee jaar in bezit, ben tevreden over de beeld kwaliteit maar daar is het wel mee gezegd. de software in de tv is echt slecht, tv val veel terug naar andere ingangen, wifi vaak verbonden maar geen internet, beeld valt wel eens weg en wat het meest belachelijkste is dat deze dure tv geen F1 TV ondersteunt en ander wel. Ook de laatste update heeft niet echt geholpen. Ik heb een aantal malen gebeld en als het nog eens gebeurd dan moet ik weer bellen. Erg jammer maar dit was mijn laatste Sony tv of product. Maar eerlijk is eerlijk de kwaliteit is echt mooi van het beeld.

Prestaties

Slecht

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Redelijk

0

0

Reactie van Customer Support
13-07-2022

Hallo Super Nori,

Bedankt voor je beoordeling.
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de beeldkwaliteit van je televisie.

Wij willen je vragen om de software na te kijken welke geinstalleerd is op je tv, de software versie (v6.7205) is de software die geinstalleerd moet zijn op je toestel, Je kan de stappen volgen vermeld in de onderstaande link:

https://bit.ly/3PjpqWm

Als de software geinstalleerd is en het probleem is nog niet opgelost, willen wij je vragen de onderstaande stappen te volgen:

https://bit.ly/3B2piXF

Wij begrijpen dat je graag de F1 tv app wilt downloaden op je TV.
Helaas moeten wij je informeren dat Sony geen invloed heeft op de beschikbare apps.
Deze worden namelijk ondersteund door het bedrijf of de ontwikkelaar die ze heeft geproduceerd.
Indien je alsnog gebruik zou willen maken van deze app, dan raden wij je aan eens te kijken naar een Chromecast, Fire TV stick of AppleTV. Hiermee kan je vanaf een smartphone of tablet alsnog de app op je TV gebruiken (via streaming).

Voor verdere ondersteuning kan je altijd even contact met ons opnemen met behulp van de onderstaande link.
https://cutt.ly/mTLicVp

Groeten,
Tarik@Sony Support NL

0

Brilliant TV

164 cm (65 inch) 12-06-2022 door VladimirJ (Verenigd Koninkrijk)

We are watching this TV for a 2.5 years. Brilliant. Colours are exquisite. Sound good, but it is much better with surround system. Our window in the world. Helped a lot during Covid lockdowns.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

5

0

Software is poor

164 cm (65 inch) 07-06-2022 door 1975Adrian1975 (Verenigd Koninkrijk)

Good TV but poor software. I restarted the TV a dosen of times this year. Back to manufacture settings at least 6 times in this year. No this is not normal the stability of software is equal zero.

Prestaties

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

6

Reactie van Sony Support Team
09-06-2022

Hi 1975Adrian1975,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with the software on your TV.
As an attempt to resolve the issue, we recommend making sure that your TV is up to date here: https://bit.ly/3tqppaR
Also we recommend clearing the cached data to refresh the TV by pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached data - Clear
If the issue persists, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Elshahat @Sony Support UK

0

OLED TV 65inch Sony AG8

164 cm (65 inch) 10-04-2022 door Stuwooo (Verenigd Koninkrijk)

I've had this TV a while now and it is amazing , the colours clarity are superb, I like the fact that the sound comes from the screen it's self rather extra units. The UHD films are stunning.5

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

5

0

Really good tv

139 cm (55 inch) 08-04-2022 door Kev 68 (Verenigd Koninkrijk)

Well I loved it that much I've purchased the xr model thats how happy I am about my Sony products

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

5

0

Great TV, poor Included Apps

139 cm (55 inch) 25-02-2022 door Le Mans Fan (Verenigd Koninkrijk)

Very happy with picture, sound and minimalist look. Included apps do not have full functions. ITV Hub not working, Google play says it is no longer compatible

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

3

Reactie van Sony support team
28-02-2022

Hi ,

Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your TV and happy with the sound and picture quality we always aim to deliver! We're also glad to keep you as one of our loyal family members and hope you continue to enjoy it for years to come!

As for the iTV app issue, could you ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/3ejEUJU.

We would also like to confirm that an aerial is required in order to allow the full capability of YouView apps. To read more about this topic, check out the following link: https://bit.ly/3HGUc7D.

Moreover, could you clear the TV's cached data? By pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached Data - Select OK, followed by a soft reset by pressing and holding on the green power button on your remote for 10 seconds until the TV restarts?

If the issue remains, try clearing the cached data for Google Play Store and Google Play Services by pressing Home - Settings - Apps - See All Apps - Navigate down to Google Play Store and Google Play Services - Select Storage - Clear Cache & Data.

If the above steps didn't help, try resetting the TV to its factory settings by following the steps mentioned here: https://bit.ly/3uFDPFb.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you!, and hope to hear you enjoy one of our products once again soon.

Mennah @Sony UK

0

Great picture but problem with reliability

139 cm (55 inch) 23-02-2022 door Wicksurfer (Verenigd Koninkrijk)

Always chosen Sony Bravia for quality and reliability, but after just 11 months, it started turning itself off randomly! Made sure all power saving etc was off, but problem persisted and became more frequent (once or twice weekly). This means we lose 3-4 minutes of whatever we are watching live… Sony Customer Services led me through a complicated routine to fix problem, which sorted it for 6 months, but now problem is back and I have tried all their advised resets. Unfortunately the problem has reared its ugly head again!!! I will be asking Sony to remove and fix or replace under warranty! Fingers crossed…

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

Reactie van Sony support team
25-02-2022

Hi Wicksurfer,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that the issue of your TV turning off by itself returned.
Having read your feedback, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hana @Sony UK

0

tv ziet er goed uit.

139 cm (55 inch) 09-02-2022 door edewit (Nederland)

deze tv blijft regelmatig steken in de update maw gaat regelmatig uit na 4 ronddraaiende figuren gaat de tv weer aan.

Beeldkwaliteit

Goed

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

Reactie van Sony Support Team
11-02-2022

Hallo Edewit,

Bedankt voor je bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat je tv niet meer naar behoren lijkt te functioneren.

Graag willen wij je verzoeken om de software van je tv te controleren:
https://bit.ly/3uHO3VH

Via onderstaande link vindt je hoe je de fabrieksinstellingen kunt herstellen:
https://bit.ly/3HNVfU6


Indien de bovenstaande stappen geen oplossing hebben geboden willen wij je verzoeken om contact met ons te nemen met behulp van de onderstaande link.
https://cutt.ly/mTLicVp

Mvg,
Ahmed @Sony Support NL

0

Can’t recommend poor product poor service.

164 cm (65 inch) 25-01-2022  (Verenigd Koninkrijk)

Bought in 2019 this product has been replaces for o frozen image on live tv, The replacement has now lost connection to the internet and booking a repair has been a nightmare. OS frequently lost the internet and crashed, lost count of the factory resets I have done. With the 55 inch and 75 inch of the range at home now also exhibiting the same i issue I’m not a happy camper.

Beeldkwaliteit

Slecht

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

Reactie van Sony Support Team
27-01-2022

Hi Joe,

Thank you for your review and we're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV, this is not the norm as we strive to deliver the best quality possible.

Could you ensure that your TV is running on the latest software version by following this link: https://bit.ly/3FIWgfh?

Regarding the internet issue, we;d like to highlight that a good way to check if the TV's WIFI module is working fine, is by testing the TV with another network. Could you connect this TV to another network, for example a personal Hot-spot using your smartphone and check if the issue is still evident or not?

If yes, could you try the below steps as an attempt of rectifying the issue:
1-Ensure that the Android TV Core Services application is "Version 1.8.5" or higher by following the below steps:
-Press the [HOME] button on the rfemote control
-Select the [Settings] menu
-Select the [Apps] menu
-Select the [Android TV Core Services] application
-Check the version number. If the version is lower than "1.8.5...", please go to step 2
2-Update Android TV Core Services application from the Google Play Store by following the below steps:
-Press the [HOME] button on the remote control
-Select the [Apps] menu
-Select the [Get More App] icon
-Sign into your Google account
-Select the [My App] menu in the Google Play Store
-Select the [Android TV Core Services] application
-Select [Update]
-After the update process has finished, please check the application's firmware version in the [Full Description] submenu.
-The Android TV Core Services application should be “Version 1.8.5” or the latest version available

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us by following this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you!, and hope to hear you're enjoying your TV once again soon, especially since you've been a loyal Sony fan for years and hopefully for many more years to come.

Mennah @Sony UK

0

Heel goed

164 cm (65 inch) 01-01-2022 door Rob 52 (Nederland)

Ik bezit hem 1 maand achtergrond muziek van de zender hoor je nog.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

0

0

0

Lovely

164 cm (65 inch) 10-12-2021 door Badgerhoney (Verenigd Koninkrijk)

Great .My sound bar stopped working after about a year .

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

Reactie van Sony Support Team
13-12-2021

Hi,

Thank you for your review.
We're glad to hear that you're enjoying your TV, and sorry to learn that the soundbar stopped working.
Since we cannot see the model of the Soundbar, or what's the exact issue with it.
If it's also a Sony soundbar, please reach to us directly and we'll be more than glad to help: https://bit.ly/2VBcJwW.

Sawy @ Sony UK

0

Goed!

139 cm (55 inch) 30-11-2021 door Fikas (Nederland)

Beeld is prachtig maar bediening is wat minder goed.???

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Gemiddeld

0

0

Reactie van Customer Support
02-12-2021

Hallo Fikas,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend te horen dat de bediening je niet zo goed bevalt.
Door middel van de onderstaande link kan je contact met ons opnemen.
https://cutt.ly/mTLicVp
Wij helpen je hier graag verder bij.

Groeten,
Dalia @Sony Support NL

0

Good picture but software updates a real pain

164 cm (65 inch) 29-11-2021 door Disappointed2b (Verenigd Koninkrijk)

A great picture but these TVs are renown for switching off automatically on start up. It then goes through a Complete reboot process. Updating with software can help, but after awhile this becomes a real pain when all you want to do is sit down turn on the TV but then have to wait 5 minutes while it reboots everytime!

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

2

Reactie van Sony Support Team
02-12-2021

Hi,

Thank you for your review.

We're sorry to learn that you're experiencing issues with the TV rebooting itself coming out of standby.
We recommend making sure that the TV is running the latest software version: https://bit.ly/3ohRSND.
Also switch off the following settings:
-Go to [Home] - [Settings] - [Watching TV] - [External inputs] - [Bravia sync settings] - then set [Bravia sync control] to be OFF
-Go to [Settings] - [Network & Internet] - [Remote start] - toggle the switch [OFF]
-Go to [Home] - [Settings] - [Watching TV] - [Channels] - [Channel setup] - [Digital setup] - [Technical setup] - then set [Service replacement] to be OFF
-Go to [Home] - [Settings] - [Watching TV] - [Channels] - [Channel setup] - [Digital setup] - [Guide setup] - then set [Update guide in standby] to be OFF
-Go to [Settings] - [Device Preferences] - [Storage] - [Internal shared storage] - [Cached data] - then click [OK] to clear it.
-Unplug the TV from the power socket for a minute then plug it back in.
If the issue persists, proceed by doing a factory reset for the TV: https://bit.ly/3pfTMgY.

And if the issue persists you can contact us directly, so we can offer further assistance: https://bit.ly/2VBcJwW.

Sawy @ Sony UK

0

Stunning

164 cm (65 inch) 29-10-2021 door jd1983 (Verenigd Koninkrijk)

Bought a while ago but not disappointed. Picture quality excellent. The only minus is to use the record or satellite feature you have to disable YouView.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

2

Reactie van Sony Support Team
05-11-2021

Hi,

Thank you for your review.

We're glad to hear that you're enjoying your TV and happy with the sound and picture quality we always aim to deliver! We hope you continue to enjoy it for years to come & welcome to the Sony family!

Also, regarding the YouView issue, we would like to highlight that there are two separate modes of the TV; Sony Mode and YouView Mode. Youview mode does not support recording in this first version of the service. More info can be found here: https://bit.ly/3q77Mfe.

Mennah @Sony UK

0

Superfijne TV

139 cm (55 inch) 13-10-2021 door Jaap06 (Nederland)

Ragfijn design en haarscherp. Een feest om TV te kijken.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

0

0

0

Keeps cutting out

164 cm (65 inch) 11-10-2021 door Whufcok (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Phoned help line numerous and updated tv numerous times and still reboots constantly

Beeldkwaliteit

Gemiddeld

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

2

3

Reactie van Customer Support
13-10-2021

Hi,

Thank you for leaving your review.

We're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV. We'd like to highlight that our engineers are currently investigating this issue and it will be sorted out as soon as possible.

At the meantime, please follow the following workaround as an attempt of rectifying this issue: Disable the interactive application (HbbTV) by pressing on Home - Settings - Channel Setup - Digital setup - Navigate down to Interactive Application Setup- Interactive Application - Select Off. Also, turn off the Update Guide in standby setting by pressing on the Home button - Select Settings - Digital Setup - Guide setup - Update Guide in standby - Select Off.

Moreover, make sure to use Use Wi-Fi instead of LAN as it can prevent the random reboot issue from occurring..

If the issue is still evident, perform a factory data reset by following the steps mentioned here: https://bit.ly/3DBGSQ1.

If the issue is still disrupting you, feel free to contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL, we will gladly assist you!, and hope to hear you enjoy one of our products once again soon.

Mennah @ Sony support UK

0

Irreparable after 18 months

139 cm (55 inch) 07-10-2021 door Bobs27 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

We bought TV in March 2020. In September 2021 the TV developed a fault whereby it wouldn’t switch on. We were then advised that the relevant part was no longer being made and as such the TV could not be repaired. Thankfully we managed to obtain a partial refund under warranty but still… 18 months and already unsupported?! During the time we had the TV it was a good product, however, there were several glitches in this time. Unfortunately cannot recommend.

Beeldkwaliteit

Slecht

Geluidskwaliteit

Goed

Vormgeving

Slecht

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

3

Reactie van Sony support team
11-10-2021

Hi,

Thank you for your review.

We're sorry to learn that your TV developed a fault only after 18 months of use.

We appreciate that the failure of any product is both disappointing and inconvenient.
As a manufacturer, Sony strives to ensure that all of our products meet our reputation for excellent quality and reliability.
However, one of the limitations of electronics is that on some occasions products may fail. To protect our customers in these circumstances, Sony provides a one year guarantee with our consumer products, and in case the product will not be repaired, we seek other alternatives under our warranty terms & conditions, which I believe what happened in your case. Of course, we appreciate your feedback and we have passed them on for future consideration and product development.

Sawy @ Sony Support UK

0

Awesome TV

164 cm (65 inch) 03-10-2021 door Tristan3216 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Having always had mid range Sony TV’s I decided to upgrade to OLED, wow what a difference. I couldn’t be any happier with it

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

3

0

Just ok

164 cm (65 inch) 03-10-2021 door PM101 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

For what it is the tv is over priced. Picture quality on hi-def films and programmes are very good but the sound is average. At just under £2k you would expect better. Had this for 18 months and it has started to turn off and update mid programme which is annoying.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Goed

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

2

Reactie van Sony Support Team
05-01-2022

Hi,

Thank you for your review. We're glad to hear that you're enjoying your new Sony TV, and hope you continue to enjoy it for years to come. We're happy to welcome you into the Sony family!

In regards to the random reboot issue, rest assured our engineers are working on this and it should be fixed in the next software update, we appreciate your patience.

Amr @ Sony Support UK

0

Poor performance and poor support

139 cm (55 inch) 01-10-2021 door PeterJ2 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Worked fine until the first software update and things have gone down hill over the last 18 months. TV now randomly does a hard restart whilst you are watching and supports response is that they know about it and I’ll just have to wait until a fix is available. They don’t know when that will be as they can’t speak to the development team. How not to build a customer centric business.

Beeldkwaliteit

Gemiddeld

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

2

Reactie van Sony support team
04-10-2021

Hi Peter,

We're sorry to hear about your experience, it sounds like you already have been in touch with our support team and we apologise that you feel like you’ve just been left waiting. We fully understand your frustration and rest assured our engineers are working very hard in the background to resolve the issue. Sadly the underlying technical complexity means that our engineers have to check all related systems within the TV which is taking some time to do, not helped by the global pandemic which is restricting some of their work. This is not an excuse of course and we’re working as hard as we can to resolve this and when this is done, the firmware update will be released and you should not have these issues anymore. Just in case you haven’t already done so afters speaking to support, we do recommend to do a full factory reset. Please follow these steps just in case: https://bit.ly/3wJu3jV

Hana @Sony support UK

0

This TV Looks Amazing!

139 cm (55 inch) 29-09-2021 door Jase8878 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Beautiful design, great quality oled, so glad I made the decision to upgrade from led. The colour's & the sharpness is outstanding & pair it with the PS5 4k is mind blowing.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

2

0

Mooie kleurenweergave

139 cm (55 inch) 21-09-2021 door GrMa42 (Nederland)

3 weken geleden gekocht, prachtig beeld, goed geluid (zonder boxen).

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

nog niet

139 cm (55 inch) 29-08-2021 door Maria Orthen (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Helaas nog even afwachten, al 2x service nodig gehad. Wel vlot en vriendelijk. Werd zelfs binnen enkele dagen omgeruild. In meegeleverde instructies ontbraken helaas de funkties van ede gekleurde knoppen!

Beeldkwaliteit

Goed

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Gemiddeld

0

0

0

Great screen

164 cm (65 inch) 26-08-2021 door Sebastian4007 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

1st -I bought 2 year ago and screen was replaced already .line shows at screen without any reason and only at colours no line when white screen. 2nd if you want watching your videos from hard disc not recorded at TV make sure is right format is not like Samsung who was playing all movies .so sorry Sony I expect better TV for over 2000£

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Redelijk

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony support team
02-09-2021

Hi Sebastian4007,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV developed a line on the screen.
We recommend following the steps here: https://bit.ly/31qpON7 to resolve the issue. If their issuer persists,
we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Hanan @Sony support UK

0

Beeld blijft perfect

164 cm (65 inch) 25-08-2021 door Kees66 (Nederland)

Langer geleden gekocht en blijft nog steeds een toppertje

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Redelijk

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Fantastische TV, alleen updates geeft problemen me

139 cm (55 inch) 22-08-2021 door Mikos70 (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Heb TV 1,5 jaar geleden gekocht, super beeld maar de software updates van de TV geeft problemen met de CI module van Ziggo. Kan alleen TV kijken met fabrieksinstellingen............. toch jammer!

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

Reactie van Customer Support
25-08-2021

Hallo Mikos70,
Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend te vernemen dat je problemen ervaart met je toestel.
Je geeft al aan een fabrieksherstel te hebben doorlopen. Zou je willen controleren of je de laatste software erop hebt staan via deze website: https://bit.ly/3zgqeUr
Tot slot, zou je de CI+kaart in een andere TV willen proberen en kijken of hetzelfde probleem zich voordoet?
Zou je wellicht ook een andere CI kaart in deze TV kunnen proberen?

Voor verdere ondersteuning kan je contact opnemen met onze technische ondersteuning.
020-346 9524 customersupport.nl@eu.sony.com

Groeten,
Customer Support Sony Nederland

0

Oled tv

139 cm (55 inch) 11-08-2021 door BOSS21224 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

I be honist I think that it is a amazing screen but I would of liked it to be 120 hz for ps5 would of been nice if thay could upgrade through software update

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

Reactie van Sony support team
13-08-2021

Hi BOSS21224,

Thank you for your feedback.
Thank you for your feedback.
We're glad to hear that you're enjoying your TV. We're happy to welcome you into the Sony family!
If you need any assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL.

Sony Support UK

0

basic

164 cm (65 inch) 03-08-2021 door wesleyshiell21 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Currently TV keeps restarting it's self which is annoying, I also find the remote control a little dated and IR isn't great, need to be pointing directly at the sensor

Beeldkwaliteit

Goed

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Redelijk

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

Reactie van Sony support team
05-08-2021

Hi wesleyshiell21,

Thank you for your feedback.
We're sorry to learn that your TV restarts by itself, we recommend following the steps on the below link to resolve the issue:
https://bit.ly/3in7Nra. If the issue persists, we would like to be able to offer some assistance, so please don't hesitate to contact us using the details here: https://bit.ly/2VBcJwW.

Sony support UK

0

Good picture, Hopeless software

139 cm (55 inch) 01-08-2021 door Workerant2 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Now had this for 20 months and although the picture is very good (although not as good as the LG OLED despite having the same screen) I have had problems with the installed software. Many times I have had to find instructions on the web to find out what is going wrong and it's very choosy about driving a soundbar. If I didn't have a technical background, I'd have given up on this long ago. Faults that are repeatedly reported on the web by other users are still not being addressed by Sony. Why should a smart TV be so dumb?

Beeldkwaliteit

Goed

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Redelijk

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

0

Prima TV met een minnetje.

164 cm (65 inch) 25-07-2021 door Begonia10 (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

De TV is prima maar nu is er een software probleem. De TV gaat wel aan maar bijna altijd start hij weer gelijk opnieuw op . Met het SONY logo en het ANDROID logo!

Beeldkwaliteit

Goed

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Gemiddeld

0

0

0

Fab TV

139 cm (55 inch) 22-07-2021 door Lphilp01 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Always had Sony TV best colours best clarity of picture and now they do smart TVs wgat more could you want

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

0

Geweldige T...............................

139 cm (55 inch) 20-07-2021 door Play_St _Five (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Voor mij is het een 5 sterren Tv .........................

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Perfecte tv met een heel mooie beeld

139 cm (55 inch) 17-07-2021 door Laskahus6 (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Vorig jaar deze tv aangeschaft. Met deze tv ben ik heel tevreden met een perfect beeld

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

1

0

0

Unreal TV. I thought will be too expensive but no.

164 cm (65 inch) 15-07-2021 door Liviu Petre (Verenigd Koninkrijk)

I thought it’s gonna be worse decision to buy cuz it’s too expensive but no this thing it’s too unreal To be able to even describe. Colour crystals , standard sound , style , everything it’s unbelievable

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

1

0

Very slow to change channels

139 cm (55 inch) 09-07-2021 door Robbro1 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Had it less then 2 you and its playing up. Not recommended.

Beeldkwaliteit

Gemiddeld

Geluidskwaliteit

Redelijk

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Redelijk

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

1

1

Reactie van Customer support
12-07-2021

Hi,

We're sorry to hear this, you can always get in touch with our customer support channels to assist you with this issue: https://bit.ly/3kmxSrV

Sony Support UK

0

Brilliant picture.

139 cm (55 inch) 04-07-2021 door Proverbs (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

This our second television and it is very good.we like Sony products.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Good TV....but

139 cm (55 inch) 03-07-2021 door govanmac (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

I like the TV, great picture etc. Annoying thing about it though, you switch it off, then a little while later it comes back on itself. I have gone to bed when it has done it, making me think there is someone in the house. I can't seem to find a way of stopping this. A google search reveals I am not alone, lots of people have the same issue with Sony Bravia.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

0

Veelzijdige HDR TV met veel optie's

164 cm (65 inch) 29-06-2021 door GeertH (Nederland)

Superstrakke HDR TV veel optie's mooi open Andriod systeem waar je zelf ook nog apps op kunt zetten die je er zelf op wil hebben zonder dat de fabriekant dat voor je bepaald.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

0

0

0

Supermooi

164 cm (65 inch) 22-06-2021 door Charly1968 (Nederland)

Nu 2 maanden in huis en hangt op goede plek in woonkamer en zo te draaien dat je ook aan de eettafel goed kunt tv kijken. Heel erg tevreden mee.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Heel goed product, even wennen met de instellingen

139 cm (55 inch) 19-06-2021 door jmartin1 (Nederland)

Goede keuze een top scherm. Is zeker een aanrader prijs kwaliteit.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Goed

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Goed

0

0

0

Difficult to navigate

164 cm (65 inch) 19-06-2021 door Lambie1 (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Had this for about a month now and very disappointed. It is very difficult to navigate and the quality is just not what it's talked up to be. I don't normally spend this much on a TV and I never will again.

Beeldkwaliteit

Gemiddeld

Geluidskwaliteit

Gemiddeld

Kenmerken

Slecht

Vormgeving

Gemiddeld

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Sony Support UK
22-06-2021

Hi Lambie1,

Thank you for your review.

We’re sorry to learn that you’re facing difficulties setting up the TV. We have also created an online emulator than can help you on have to adjust any settings required with detailed instructions with illustrations, and you can find the link to it here and start it by pressing the “Start now” button: https://bit.ly/2HYyYZX. You can find this link for complete instructions on how to adjust all the picture settings needed: http://bit.ly/2scVNBf. If you require any further assistance, please feel free to contact us by using the details in the link here: https://bit.ly/2Uadm09.

Sony Support UK

0

Shocking

139 cm (55 inch) 14-06-2021 door Racalro (Verenigd Koninkrijk) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Since update tv will randomly switch off. £1200 down the drain

Beeldkwaliteit

Slecht

Geluidskwaliteit

Slecht

Kenmerken

Slecht

Vormgeving

Slecht

Gebruiksgemak

Slecht

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Customer Support
16-06-2021

Hi Racalro,

Thank you for your review.
We're sorry to hear that you're facing difficulties with your TV. To ensure optimal performance, we recommend clearing the cached data to refresh the TV by pressing Home - Settings - Device Preferences - Storage - Internal Shared Storage - Cached data - Clear, then perform a soft reset by pressing and holding the Power button for 5 seconds.
If you need further assistance you can contact us using this link: https://bit.ly/2NwYLXL

Sony Support UK

0

waste of money

164 cm (65 inch) 09-06-2021 door Lambie (Verenigd Koninkrijk)

I researched for weeks and only bought this because I wanted a sheet of glass for a screen instead of a box and then it still stands well away from the wall.. I bought an OLED over the other option available and provided by my preferred supplier who I have had many TV's off for many years and who have never failed to make me happy. The supposed visual display is no better than my previous TV. I do like the fact sound comes out of the screen where the action is happening but for 3 x the cost of an equivalent HHD TV I feel I have been ripped off.

Beeldkwaliteit

Gemiddeld

Geluidskwaliteit

Uitstekend

Kenmerken

Gemiddeld

Vormgeving

Goed

Gebruiksgemak

Gemiddeld

Vertaling momenteel niet beschikbaar. Probeer het nog eens.

0

0

Reactie van Customer Support
15-06-2021

Hi Lambie,

Thank you for your review.
We appreciate your feedback regarding the distance from the wall after mounting, and we've passed it on to the proper channels for future consideration and product development.

Sony Support UK

0

Fantastisch toestel

139 cm (55 inch) 08-06-2021 door Pappazappa (Nederland) Geverifieerde verkoper Geverifieerd

Sinds 1 jaar in bezit en dik tevreden. Haarscherp beeld , gemakkelijke bediening. Afstandsbediening gekoppeld aan die van de mediabox, dus je hoeft er maar 1 te gebruiken. Gekoppeld aan een soundbar dus de speakers van de tv gebruik ik niet, al zijn ze van prima kwaliteit.

Beeldkwaliteit

Uitstekend

Geluidskwaliteit

Goed

Kenmerken

Uitstekend

Vormgeving

Uitstekend

Gebruiksgemak

Uitstekend

0

0