EK op grote Sony tv

Beleef ultiem het Europees Kampioenschap voetbal 2021 met een grote tv van Sony

02 jun., 2021

Klaar voor de aftrap? Het Europees Kampioenschap voetbal 2021 staat eindelijk voor de deur en dat betekent dat het Nederlands Elftal weer mag schitteren op het veld. Op zondag 13 juni speelt Nederland de eerste wedstrijd tegen Oekraïne in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. Tijd om onze grote Sony televisies – met superieure beeld- en geluidskwaliteit – met je door te nemen.

Een voetbalwedstrijd kijken kan tegenwoordig prima vanuit de woonkamer. Met de juiste televisie komt iedere beweging en elk detail scherp in beeld. Denk hierbij aan een 100Hz display voor vloeiende beelden, een brede kijkhoek om met gezelschap te kijken, een formaat van minimaal 55 inch en 4K of HDR ondersteuning voor heldere en haarschepere beelden.

XH80

Geniet van levensechte beelden met XH80
Het EK is de perfecte gelegenheid voor wie een nieuwe televisie wilt kopen. De XH80-serie biedt entertainment in schermformaten van 43 tot 85-inch, ideaal om groots te genieten van het EK voetbal. Dankzij de exclusieve 4K HDR Processor X1 worden details haarscherp weergeven en garandeert het 4K-signaal levensechte kleuren en contrast. Geniet van realistische beelden zonder verlies van details dankzij het Dolby Vision HDR-formaat, terwijl Dolby Atmos de kamer vult met meeslepende surround sound.

KD-65XH80 (65 Inch) € 1.299
KD-75XH80 (75 Inch) € 1.999
KD-85XH80 (85 Inch) € 2.999

XH95

Meeslepende kijkervaring met XH90 en XH95
Mis als trouwe Oranjesupporter geen enkel EK-moment met de Sony XH90 en XH95 4K HDR Full Array LED-series. Deze modellen hebben afmetingen van 49-inch tot 85-inch. De XH90 beschikt over Sony’s X1 4K HDR processor en de XH95 gebruikt dezelfde processor (X1 Ultimate) als in de 8K tv’s van Sony. Deze leveren prachtige beelden met betere kleuren, contrast en helderheid. Beide modellen zijn tevens uitgerust met Sony Acoustic Multi-Audio. Hierdoor kan het geluid de actie volgen voor een meeslepende ervaring – beleef elke goal en elke pass nu intenser dan ooit. De XH95 heeft ook het X-Wide Angle-scherm (vanaf 55-inch) dat de achtergrondverlichting benut om kleuren vanuit elke kijkhoek levensecht weer te geven. Zo kan iedereen in de woonkamer genieten van het beeld ongeacht waar ze zitten.

KD-65XH90 (65 Inch) € 1.799
KD-75XH90 (75 Inch) € 2.499
KD-85XH90 (85 Inch) € 3.499

KD-65XH95 (65 Inch) € 2.199
KD-75XH95 (75 Inch) € 3.299
KD-85XH95 (85 Inch) € 4.499

A8

Ervaar het stadiongevoel met de A8 BRAVIA OLED TV
Beleef het EK 2021 alsof je bij elke wedstrijd langs de zijlijn staat. Met de A8 OLED 4K HDR-tv komt beeld tot leven dankzij de zeer brede kijkhoek, verfijnd contrast en absolute zwartwaarden van OLED technologie. De A8 wordt aangestuurd door de X1 Ultimate beeldprocessor en beschikt over

Pixel Contrast booster technologie voor meer kleur en contrast. Tevens is X-Wide Angle technologie geïntegreerd, voor een optimaal beeld ongeacht de hoek van waaruit wordt gekeken. Op deze manier beleven alle thuissupporters een ultiem stadiongevoel vanuit de woonkamer.

KD-55A8 (55 Inch) € 2.100
KD-65A8 (65 Inch) € 3.100

ZH8

Haal EK sfeer in huis met de ZH8
Om de sfeer van het EK naar de woonkamer de halen is een grote televisie misschien de beste manier. De stijlvolle ZH8-serie BRAVIA 8K HDR tv’s zijn beschikbaar in een 75- en 85-inch beeldformaat. Betreed de adembenemende wereld van gedetailleerde 8K op een groot scherm, met geluid vanaf de juiste plek, op precies het juiste moment. Zo komt elke spannende actie goed de woonkamer binnen en wordt het een EK om niet snel te vergeten. Kom maar op met die schitterende doelpunten!

KD-75ZH8 (75 Inch) € 7.000
KD-85ZH8 (85 Inch) € 10.000

XH80 (43-, 49-, 55-, 65-, 75-, 85-inch)

XH90 (55-, 65-, 75-, 85-inch)