Sony & Olivia Rodrigo brengen Limited Edition oordopjes "LinkBuds S x Olivia Rodrigo " uit
De Linkbuds S zijn ontworpen en ingesteld door Olivia Rodrigo en geeft fans een aangepaste, geoptimaliseerde luisterervaring van haar albums GUTS en SOUR
Sony en Olivia Rodrgio hebben vandaag de Linkbuds S x Olivia Rodrigo aangekondigd. Deze Linkbuds S zijn ontworpen en ingesteld in samenwerking met 3X GRAMMY-winnend, multi-platina verkopende singer-songwriter Olivia Rodrigo. Gebaseerd op Sony’s Linkbuds S draadloze oordopjes met noise cancelling.
De nieuwe limited edition Linkbuds S x Olivia Rodrigo hebben Custom EQ's (speciale equalizers) afgestemd door Olivia Rodrigo en haar producer voor het optimaal beluisteren van haar albums GUTS en SOUR via elke muziek streaming service. De Linkbuds S x Olivia Rodrigo worden geleverd in een uniek violet marmer patroon ontworpen door Olivia Rodrigo en gemaakt met milieubewuste materialen.
Ga voor meer informatie over de Linkbuds S x Olivia Rodrigo naar: https://www.sony.nl/electronics/truly-wireless/linkbuds-s
"Ik ben zo enthousiast dat ik een limited edition Linkbuds S in de kleur violet heb mogen ontwerpen. Het geluid is ongelooflijk en ik kan niet wachten tot mijn fans GUTS en SOUR op deze manier kunnen ervaren," zegt Olivia Rodrigo.
"Deze oordopjes zijn bedoeld om een luisterervaring te bieden dat een persoonlijk verlengstuk is van Olivia Rodrigo's creatieve intentie en unieke geluid," zegt Hiroshi Nakamura, Head of Personal Entertainment Business Unit, Sony Corporation. "Als bedrijf dat de visie van de maker boven alles stelt, streeft Sony ernaar artiesten op innovatieve manieren met hun fans te verbinden. Olivia Rodrigo's authenticiteit en toewijding aan haar fanbase willen we eren met dit geweldige Linkbuds S-partnerschap."
Luister als Olivia Rodrigo met haar aangepaste equalizer
De Linkbuds S x Olivia Rodrigo bevat twee speciale equalizers die zijn aangepast aan Olivia Rodrigo's muziek en die toegankelijk zijn via de Sony|Headphones Connect app1, zodat fans kunnen luisteren zoals Olivia Rodrigo.
Duurzaamheid & Ontwerp
Bij het ontwerpen van de Linkbuds S x Olivia Rodrigo heeft Olivia Rodrigo gekozen voor een milieubewust ontwerp. Hergebruikt plastic, hergebruikte waterflessen en gerecycled plastic materiaal3 van auto-onderdelen zijn gebruikt om delen van de behuizing en de oordopjes te maken. Door de variatie in materiaal hebben de oordopjes een violet marmerpatroon waardoor geen twee paar Linkbuds S x Olivia Rodrigo hetzelfde zijn.
Linkbuds S Noise Cancelling en draadloze audio met hoge resolutie
Net als de Linkbuds S hebben de Linkbuds S x Olivia Rodrigo noise cancelling, draadloze audio met hoge resolutie en een heel klein en lichtgewicht ontwerp, zodat fans de hele dag comfortabel naar hun favoriete album kunnen luisteren. Slimme functies zoals Adaptive Sound Control en Auto Play onthouden het gedrag van de gebruiker en passen de geluidsinstellingen automatisch aan voor het juiste geluid op dat moment. De Linkbuds S combineert innovatief omgevingsgeluid zodat de luisteraar alles om zich heen hoort, met hoogwaardige noise cancelling technologie zodat de luisteraar zich kan concentreren op zijn of haar favoriete nummer van Olivia Rodrigo en niets anders.
Met de Linkbuds S kan de luisteraar draadloze audio met hoge resolutie ervaren, dankzij de LDAC-technologie (audio coding technology) van Sony, die door de industrie is goedgekeurd. Alle muziek wordt hersteld tot geluid met een hoog bereik dankzij het gebruik van DSEE Extreme™ dat digitale muziekbestanden in realtime opwaardeert, zodat de luisteraar alle fijne details van zijn of haar meest geliefde nummers hoort.
Prijzen en beschikbaarheid
De Linkbuds S x Olivia Rodrigo is verkrijgbaar in November bij geselecteerde retailers en kost €200.
Ga voor de volledige Linkbuds S specificaties naar: https://www.sony.nl/electronics/truly-wireless/linkbuds-s
360 Reality Audio Samenwerking
Als onderdeel van de samenwerking is Olivia Rodrigo's nieuwe album Olivia Rodrigo gemixt en uitgebracht in Sony's 360 Reality Audio, een nieuwe meeslepende muziekervaring die wordt aangedreven door Sony's 360 spatial sound technology. Afzonderlijke geluiden van het album, zoals zang, refrein, piano, gitaar en bas, zijn in een 360 sferisch geluidsveld geplaatst, waardoor fans dichter bij de muziek van Olivia Rodrigo komen te staan. Olivia Rodrigo kan worden beluisterd in 360 Reality Audio met bijna elke koptelefoon via compatibele muziekstreamingdiensten Amazon Music Unlimited4 en TIDAL5.
Sony “For The Music”
Als het platform voor creatieve vrijheid heeft Sony een toegewijde relatie opgebouwd met makers op het gebied van muziekproductie en is het een altijd aanwezige brug die makers en consumenten verbindt met zijn audioproducten, waardoor authentieke muziekervaringen wereldwijd worden geleverd. Sony bouwt voort op deze nalatenschap door de visie van de maker boven alles te stellen met haar nieuwe "For The Music" audiomerkplatform voor haar belangrijkste audioproducten en -services. Met als doel artiesten en fans de meest meeslepende muziekervaringen te bieden.
Sony's "For The Music" bevordert samenwerking van begin tot eind met artiesten, van creatie tot consumptie van muziek. "For The Music" is vooral gericht op de ontwikkeling van artiesten en ondersteunt creatieve inspanningen zoals speciale content, activaties, ervaringen en meer, allemaal ten behoeve van muziekfans. Daarnaast biedt het platform artiesten toegang tot en input voor professionele producten (professionele koptelefoons en microfoons) en tools (zoals 360 Reality Audio en 360 Virtual Mixing Environment) om de aanpak voor het creëren van content te verbeteren en om luisterervaringen voor fans te verbeteren via consumentenproducten (zoals koptelefoons en draadloze speakers).
Ga voor meer informatie over het "For the Music"-merkenplatform naar http://www.sony.nl/for-the-music
Over Sony Corporation
Sony Corporation is een volledige dochteronderneming van Sony Group Corporation en is verantwoordelijk voor de Entertainment, Technology & Services (ET&S) activiteiten binnen de Sony Group. Met de visie om "Kando en Anshin* te blijven leveren aan mensen en de samenleving over de hele wereld door het nastreven van technologie en nieuwe uitdagingen", ondersteunt Sony Corporation de Sony Group met technologie om samen met makers het entertainment van de toekomst te creëren.
Ga voor meer informatie naar: www.sony.net
* Beide Japanse woorden, Kando betekent emotie en Anshin heeft verschillende betekenissen zoals gemoedsrust, geruststelling, betrouwbaarheid en vertrouwen.
FOR SONY EUROPE: Sophie Markus | sophie.markus@sony.com
FOR OLIVIA RODRIGO: Hillary Siskind | Hillary.Siskind@umusic.com