Artikel-ID : 00116141 / Laatst gewijzigd : 30-05-2019

De persoon aan de andere kant van de lijn verstaat mij niet goed.

    Als het probleem wordt veroorzaakt door de ontvangstkwaliteit van het netwerk (van uw gesprekspartner), kunt u deze procedure proberen te doorlopen om de telefooninstellingen te wijzigen voor de modus Echo Canceller/Noise Canceller (EC/NC, echo-onderdrukking/ruisonderdrukking). Deze modus vermindert echo en ruis tijdens telefoongesprekken:

    BELANGRIJK: De volgende procedure kan afhankelijk van het product afwijken. Als modelspecifieke informatie vereist is om een van de stappen van deze oplossing uit te voeren, raadpleegt u de bedieningsinstructies van het product.

    1. Druk tijdens een oproep op de MIC-toets en houd deze ingedrukt.
    2. Stel de modus in op EC/NC-1 of EC/NC-2 om aan te passen.

    OPMERKING: Omgevingsgeluiden verstoren de microfoon. Probeer het omgevingsgeluid zoveel mogelijk te verminderen. Sluit vensters, zet de airconditioning uit, enzovoort.