Artikel-ID : 00155239 / Laatst gewijzigd : 12-07-2018

Ik heb hulp nodig met mijn My Sony-account of met de registratie van mijn product in My Sony

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Op deze pagina vindt u informatie over MySony en hulp bij het oplossen van problemen met de productregistratie en uw account.

Account

Producten


Account

Aanmeldproblemen: Ik heb geen toegang tot mijn account

Als u geen toegang hebt tot uw account, controleer dan of

  • u uw e-mailadres correct hebt ingevoerd
  • Als uw e-mailadres correct is en u uw wachtwoord niet meer weet, gebruik dan de functie Forgot your password (Uw wachtwoord vergeten?). U moet uw beveiligingsvraag beantwoorden en uw geboortedatum invoeren om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

 

Wat gebeurt er als ik mijn beveiligingsvraag ben vergeten?

Er zijn twee opties als u geen toegang meer heeft tot uw account:

  1. Neem contact met ons op. Onze klantenservicemedewerkers kunnen uw account ontgrendelen. In de toekomst zullen we een ander beveiligingssysteem implementeren om dit te voorkomen.
  2. Maak een nieuw account met een ander e-mailadres.

 

Mijn account is geblokkeerd

Na een aantal mislukte aanmeldingspogingen wordt uw account 120 minuten geblokkeerd.
Daarna kunt u het opnieuw proberen.  

  • Zorg ervoor dat de Caps Lock of Num Lock op uw toetsenbord niet interfereren met de manier waarop u uw wachtwoord invoert.
  • Met de functie Forgot your password (Uw wachtwoord vergeten?) kunt u na 120 minuten proberen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Aanmeldingsscherm van My Sony

Ik wil mijn account bijwerken

Ga als volgt te werk als u uw e-mailadres of adres wilt bijwerken:

  1. Meld u aan bij uw My Sony-account
  2. Ga naar de sectie My account (Mijn account)
  3. Werk de gewenste velden bij

 

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ga als volgt te werk als u uw wachtwoord wilt wijzigen:

  1. Meld u aan bij uw My Sony-account
  2. Ga naar de sectie My account (Mijn account)
  3. Blader naar beneden tot aan de sectie Change my password (Mijn wachtwoord wijzigen)
  4. Voer het oude en het nieuwe wachtwoord in
  5. Bevestig door op Change my password (Wachtwoord wijzigen) te klikken

 

Ik wil mijn account verwijderen

Wij vinden het jammer dat u weggaat, maar u kunt uw account verwijderen door deze stappen te volgen:

  1. Meld u aan bij uw My Sony-account
  2. Klik op Account information (Accountgegevens) 
  3. Blader helemaal naar beneden en selecteer Remove account (Account verwijderen)

Account verwijderen

 

Producten

Wat moet ik doen als ik het product dat ik wil registreren niet kan vinden?

  1. Controleer eerst of het product dat u wilt registreren een product van Sony Electronics is. Als u een Sony Mobile-apparaat (Xperia) of een Sony Professional-product hebt, kunt u naar een van de volgende pagina's gaan:
  2. Als u zeker weet dat uw product een product van Sony Electronics is en u hebt de productnaam handmatig getypt, kunt u het proberen te vinden in het vervolgkeuzemenu.
  3. Als deze twee opties niet helpen, ontbreekt uw apparaat mogelijk in onze database. Neem contact met ons op om dit te bevestigen.

 

Hoe kan ik een product bijwerken of verwijderen?

Ga als volgt te werk als u een product in uw account wilt bijwerken of verwijderen:

  1. Meld u aan bij uw My Sony-account
  2. Ga naar My Products (Mijn producten) en selecteer het desbetreffende product
  3. Kies Change my product details (Mijn productgegevens wijzigen) of Remove the Product (Product verwijderen)

 

Ik kan mijn apparaat niet registreren omdat het serienummer niet wordt geaccepteerd op de site

Het serienummer is geen verplicht veld. U kunt dus verder gaan zonder dit in te vullen.

Raadpleeg onze Helppagina als u niet weet waar u het serienummer kunt vinden. Hier ziet u waar u zowel het model- als het serienummer kunt vinden.

 

Hoe controleer ik of de productregistratie is geslaagd?

  1. Ga naar het tabblad My products (Mijn producten)
  2. Controleer of het product beschikbaar is.
  3. Als het niet beschikbaar is of niet is bijgewerkt, probeer het product of de update dan opnieuw te registreren. Als u uw product nog steeds niet kunt registreren, kunt u contact met ons opnemen.