Error: Als ik de tv inschakel, verschijnt het bericht dat er geen netwerkverbinding is.
Volg deze stappen om dit probleem op te lossen:
- Deze fout treedt op als u uw tv uit- en aanzet terwijl u vanuit een app kijkt.
OPMERKING: Selecteer OPN. PROBEREN om opnieuw verbinding te maken met internet. Als het probleem niet is opgelost, gaat u verder met de volgende stap.
- Deze fout treedt op als u uw Android TV met internet hebt verbonden via een LAN-kabel.
Controleer of de instelling IPv6 op de tv is ingeschakeld. Schakel de instelling IPv6 op de volgende manier uit:- Druk op de knop Home op de afstandsbediening.
- Blader omlaag naar Instellingen.
- Selecteer Netwerk in de categorie Netwerk & Toebehoren.
- Selecteer Geavanceerde instellingen.
- Selecteer IPv6 instellen en kies NEE.
- Indien mogelijk, verbind uw tv met internet via een draadloze aansluiting.
- Druk op de knop Home op de afstandsbediening.
- Blader omlaag naar Instellingen.
- Selecteer Network Settings (Netwerkinstellingen).
- Selecteer Wi-Fi.
- Selecteer On (Aan).