De Hi-Res-audiospeler herkent de koptelefoonversterker of het speakersysteem niet
BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.
Volg deze stappen als de driver voor de versterker van Sony (voor SA-Z1) of de driver voor de koptelefoonversterker van Sony (voor TA-ZH1ES) niet wordt weergegeven als apparaatnaam tijdens het instellen van de app Hi-Res Audio Player, of wanneer het speakersysteem of de koptelefoonversterker niet wordt herkend door de Hi-Res Audio Player terwijl andere apparaten wel worden herkend:
- Controleer of PC (USB-B) wordt weergegeven in het weergavevenster van het speakersysteem of de koptelefoonversterker.
- OPMERKING: druk herhaaldelijk op de knop INPUT (Ingang) om PC (USB-B) te selecteren.
Voorbeeld: TA-ZH1ES
- Knop INPUT (Ingang)
- Displayvenster
- OPMERKING: druk herhaaldelijk op de knop INPUT (Ingang) om PC (USB-B) te selecteren.
- Controleer de versie van de Hi-Res Audio Player.
De volgende Hi-Res Audio Player-versie is vereist om deze functie te kunnen gebruiken:- SA-Z1: versie 1.2.7 (of nieuwer)
- TA-ZH1ES: versie 1.2.5 (of nieuwer)
- Als u een computer met een Microsoft Windows-besturingssysteem gebruikt, controleert u of de driver correct is geïnstalleerd. U kunt de nieuwste versie van de app downloaden en installeren vanaf de ondersteuningswebsite van Sony.
De volgende driver is vereist:- SA-Z1: driver voor de versterker van Sony
- TA-ZH1ES: driver voor de koptelefoonversterker van Sony
- Als het foutbericht 'Device not found' (Apparaat niet gevonden) wordt weergegeven, sluit u alle software voor het afspelen van muziek, behalve de Hi-Res Audio Player.
OPMERKINGEN:
- Als de problemen blijven aanhouden, zelfs als alle andere software is afgesloten, gebruikt u Taakbeheer om te controleren of de software is afgesloten.
- Als bovenstaande maatregelen niet helpen, koppelt u de USB-kabel los, sluit u de kabel weer aan en start u de computer opnieuw op.