Hoe kan ik de beeld- en geluidskwaliteit van mijn televisie testen?
Lijkt het alsof het beeld of het geluid wat verder weg is? ? Als u het gevoel hebt dat er iets mis is met het beeld of geluid, kunt u dat op een heel gemakkelijke manier controleren.
De beeld- en geluidstest op uw tv van Sony uitvoeren
- Druk op de afstandsbediening op de knop HELP. U kunt het Help-scherm ook via het hoofdmenu van uw tv openen:
- Selecteer Start →
Apps → Help.
- Bij een tv met Android™ 7.0 of lager selecteert u START →
Help.
- Bij een tv met Android™ 7.0 of lager selecteert u START →
- Selecteer Start →
- Selecteer onder Belangrijkste ondersteuningsoplossingen de optie Probleemdiagnose.
- Als deze optie niet beschikbaar is, gaat u verder met de volgende stap.
- Als deze optie niet beschikbaar is, gaat u verder met de volgende stap.
- Selecteer Symptomen beeld/geluid.
- Selecteer Start.
- Op uw tv wordt een aantal beelden weergegeven en geluiden afgespeeld om het scherm en de audio te testen.
- Als u de test wilt annuleren, drukt u op de knop TERUG op de afstandsbediening.
- Het bericht Beeld- en geluidstest is voltooid! wordt aan het einde van de test op uw tv-scherm weergegeven.
- SelecteerVoltooien om de test te beëindigen.
- Herhaal de test door Test opnieuw starten of Opnieuw starten te selecteren.