Artikel-ID : 00175292 / Laatst gewijzigd : 04-10-2017

De Android TV werkt niet naar behoren na de software-update.

    1. Als onderstaande problemen optreden, probeer dan deze oplossingen .

      • Geluid wordt regelmatig onderbroken
      • Tv gaat in demomodus
      • Programmagids wordt niet weergegeven of is verouderd
      • Opname kan niet worden uitgevoerd (*)
      • Opgenomen titels zijn verdwenen uit de titellijst (*)

        (*) Opnamefunctie is alleen beschikbaar voor bepaalde modellen en landen/regio's.


    2. Als de problemen na stap 1 niet zijn opgelost of als er andere problemen optreden: De tv volledig uit- en weer inschakelen of de fabrieksinstellingen herstellen kan uw probleem oplossen. Lees het volgende en probeer uw tv te resetten. Een Android TV resetten of de fabrieksinstellingen herstellen


    Voorbeelden van problemen na het bijwerken:

    • Nogmaals opnieuw opstarten.
    • De tv schakelt niet in.
    • Knipperende led.
    • Er treedt een netwerkfout op.
    • Zenders worden niet weergegeven.
    • De verbonden externe HDD wordt niet herkend.
    • Er treedt ruis op in het beeld afkomstig van de externe HDD.
    • Geen geluid of geen beeld.
    • De afstandsbediening werkt niet.
    • Het beeld van de tv loopt vast.
    • De tv is onstabiel of functioneert niet naar behoren etc.

      Als het probleem na een reset of het herstellen van de fabrieksinstellingen nog steeds niet is opgelost, kan reparatie nodig zijn.


     



    Voor klanten van wie de problemen na het resetten van de tv niet zijn opgelost.


    U kunt ons helpen door de volgende vraag te beantwoorden.
    Uw antwoord wordt gebruikt om onze producten en de klantenservice te verbeteren.
    *Op reacties wordt niet gereageerd. Bedankt voor uw begrip.