Artikel-ID : 00234464 / Laatst gewijzigd : 12-11-2019

Problemen met uw walkman oplossen - basisstappen

    Stap 1: Volume controleren 

    1. Controleer het volumeniveau op zowel de walkman als de hoofdtelefoon: ze kunnen gedempt zijn. 
      De volgende stappen zijn om te controleren of het probleem is gekoppeld aan de walkman of de hoofdtelefoon. 
       
    2. Controleer in het geval van een hoofdtelefoon met snoer of de hoofdtelefoonaansluiting op de juiste wijze is geplaatst en of deze op een andere manier werkt met andere afspeelapparatuur. 
       
    3. Controleer in het geval van een draadloze hoofdtelefoon of deze op een andere manier werkt met andere afspeelapparatuur. Als de Bluetooth-hoofdtelefoon de oorzaak van het probleem is,
      volg dan de basis oplossingen voor Bluetooth:
      1. Controleer omliggende factoren
      2. Ontkoppel het apparaat (vergeet koppelingsgegevens) en koppel het opnieuw 
      3. Reset de hoofdtelefoon 

    Uitgebreidere informatie kunt u vinden in het Bluetooth-overzicht onder het Q&A-gedeelte van uw productpagina. 
     

    Stap 2: Controleer de compatibiliteit

    Controleer of er geen geluid is voor alle muziekbestanden. Hou er wel rekening mee dat een incompatibel audiobestand een foutmelding kan genereren.
    Als dit het geval is, hebt u een compatibiliteitsprobleem. Raadpleeg de handleiding van uw product voor meer informatie over alle compatibele audio-indelingen.

     

    Stap 3: Reset de walkman

    Probeer de walkman te resetten. Resetten/formatteren/initialiseren wordt beschreven in elke producthandleiding, beschikbaar op de ondersteuningswebsite. 
    Het voorbeeld in dit artikel beschrijft de stappen om de NW-A45/A45HN/A46HN/A47 te resetten:

    1. Ga naar Instellingen (apparaatinstellingen/basisinstellingen)
    2. Selecteer resetten/formatteren 
    3. Tik op de taak die u wilt uitvoeren 

    Belangrijk: u kunt het apparaat in verschillende maten resetten. Probeer allereerst [Alle instellingen resetten] voordat u verder gaat. 
    Andere resetmaatregelen, zoals [Terugzetten op fabrieksinstellingen] hebben tot gevolg dat alle gegevens worden verwijderd en het apparaat terug wordt gezet op fabrieksinstellingen. 

     

    Stap 4: Hapert uw apparaat of reageert het niet? 

    Vergeet niet dat dit voorbeeld geldt voor NW-A45/A45HN/A46HN/A47.
    Voor andere modellen raadpleegt u de Helpgids of handleiding (deze bevat altijd een paragraaf probleemoplossing). 

    Als een van de volgende situaties zich voordoet, start de walkman dan opnieuw op:

    • De walkman reageert niet op bediening.
    • Het scherm van de walkman blijft hangen.

    Laad de walkman voldoende op. Houd de aan-uitknop daarna 8 seconden ingedrukt totdat de walkman opnieuw wordt opgestart.