Artikel-ID : 00230128 / Laatst gewijzigd : 02-09-2019

Kan mijn oordopjes met Wireless Noise Cancelling niet opladen

    Controleer het volgende en kijk of het probleem verbetert:

    • Controleer of het headsetlampje gaat branden wanneer de oordopjes in het oplaaddoosje worden geplaatst.
      De hoofdtelefoon kan niet worden opgeladen als de oordopjes niet goed zijn geplaatst. Controleer of het lampje (rood) gaat branden nadat de oordopjes zijn geplaatst.
       
    • Laad het oplaaddoosje op via de meegeleverde USB Type-C-kabel.
      Mogelijk is de oplaadbare batterij van het oplaaddoosje bijna leeg.
      Het gebruik van een kabel van een andere fabrikant kan leiden tot niet-optimaal opladen. 
       
    • Bepalen of de batterij van het oplaaddoosje bijna leeg is, waardoor de headset niet kan worden opgeladen:
      • Wanneer het lampje van de headset (rood) gaat branden en onmiddellijk uitgaat, en de headset wordt uitgeschakeld wanneer de headset in het oplaaddoosje wordt geplaatst.
      • Als het headsetlampje (rood) niet gaat branden en de headset niet wordt uitgeschakeld, zelfs niet als de oordopjes in het oplaaddoosje zijn geplaatst.
         
    • Vuile aansluiting
      Als de aansluiting vuil is, werkt het opladen mogelijk niet.
      Veeg de aansluiting van de headset en het oplaaddoosje regelmatig schoon met een zachte, droge doek (bijvoorbeeld een brillendoekje).
       
    • Temperatuur
      Laad op bij een temperatuur van 5 °C tot 35 °C. Als de temperatuur te laag of te hoog is, werkt het opladen mogelijk niet.
      Voor efficiënt opladen zorgt u voor een omgevingstemperatuur tussen de 15 °C en 35 °C.