Welkom bij uw account

Kies voor een persoonlijke ervaring
Hebt u al een account?

U kunt zich aanmelden met uw account voor My Sony, Sony Store Online en Community of een van deze andere online services van de Sony Group.

Een account maken

Maak een account voor My Sony, Sony Store Online en Community of verschillende andere online services van de Sony Group.

 

Waarom hebt u een account nodig? Meer informatie over uw account

  • Aanbiedingen
    Blijf op de hoogte van nieuwtjes en aanbiedingen
  • Jouw producten
    Volg jouw bestellingen en productregistraties
  • Ondersteuning
    Uitebreide klantondersteuning
  • Leer en geniet
    Neem deel in discussies van de community
 
 
Sluiten

U bent aangemeld op onze -website met het account . Om verzendproblemen te voorkomen, wordt u doorgestuurd naar de Sony-website.

Gekoppelde accounts voor Sony Group-services

Gebruik verschillende online services van de Sony Group met dezelfde aanmeldingsgegevens door uw accounts te koppelen.

Sluiten
Gekoppelde accounts voor diensten van Sony
Waarom zou ik mijn accounts koppelen?

  • U kunt verschillende onlinediensten van de Sony Group gebruiken met dezelfde aanmeldingsgegevens (e-mailadres en wachtwoord)
  • U kunt al uw accounts snel en eenvoudig bijwerken, waarbij uw accountgegevens worden gesynchroniseerd tussen uw gekoppelde accounts


  • Welke accounts kunt u koppelen?

    U kunt uw accounts koppelen voor de volgende onlinediensten van de Sony Group:
    Beschikbare services van Sony Europe

  • My Sony
  • Sony Store
  • Community

  • Beschikbare services van andere bedrijven binnen de Sony Group:

  • Xperia™ Lounge
  • Xperia™-winkel
  • Xperia™ Care
  • Mijn ondersteuning
  • SonyMobile.com
  • My Account
  • Developer World

  • Als u accounts wilt koppelen, moet elk account hetzelfde geregistreerde e-mailadres hebben.

    Uw basisaccountgegevens worden gesynchroniseerd

    De volgende gegevens worden gesynchroniseerd voor uw gekoppelde accounts:

  • Aanmeldgegevens (e-mailadres)
  • Wachtwoord
  • Geboortedatum
  • Land/regio
  • Naam
  • Geslacht
  • Voorkeurstaal
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Geheime vraag
  • Geheim antwoord


  • Als u uw accountgegevens wilt wijzigen, hoeft u dit slechts eenmalig te doen—al uw gekoppelde accounts worden automatisch bijgewerkt.

    Hoe koppel ik bestaande accounts?

    De eerste keer dat u zich aanmeldt bij een account voor een van de hierboven genoemde services van de Sony Group, wordt u gevraagd om het te upgraden. Mogelijk wordt u gevraagd om aanvullende gegevens te verstrekken voordat u de upgrade kunt voltooien. Als u een account hebt geüpgraded, wordt u, wanneer u zich aanmeldt bij uw account voor een van de andere hierboven genoemde services, gevraagd om de twee accounts te koppelen (op voorwaarde dat de accounts hetzelfde e-mailadres hebben). We zullen controleren of uw basisaccountgegevens hetzelfde zijn. Als dit niet het geval is, wordt u gevraagd om uw huidige gegevens te selecteren voordat de accounts worden gekoppeld.

    Gesynchroniseerde aanmeldgegevens gebruiken voor toegang tot een andere service van de Sony Group

    Als uw account is geüpgraded (of als u meerdere gekoppelde accounts hebt), hoeft u slechts één set aanmeldgegevens te gebruiken voor eenvoudig toegang tot elke van de hierboven genoemde services van de Sony Group.De eerste keer dat u zich aanmeldt, wordt u gevraagd om een kort accountregistratieformulier in te vullen.

    Uw basisaccountgegevens worden automatisch opgehaald van uw bestaande geüpgradede account (of gekoppelde accounts), dus u hoeft deze niet opnieuw in te voeren. Mogelijk wordt u gevraagd om enkele aanvullende gegevens te verstrekken om uw registratie te voltooien.U kunt uw basisaccountgegevens bekijken en wijzigen zodra uw accountregistratie is voltooid.

    Welk bedrijf binnen de Sony Group beheert mijn gekoppelde accounts?

    Het bedrijf binnen de Sony Group dat elke service beheert waartoe u toegang hebt, blijft uw account beheren voor die service (en eventuele gegevens die worden verzameld wanneer u die service gebruikt) Als u zicht wilt beroepen op uw rechten inzake persoonlijke gegevens (zoals uw recht van toegang) met betrekking tot een account, dient u contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf van de Sony Group dat het account beheert. Gebruik hiervoor