Uw computer herkent de i.LINK® (IEEE 1394) verbinding met de camcorder niet.
Voer de onderstaande stappen uit om het probleem op te lossen.
- Zorg dat de digitale camcorder ingesteld is om een signaal via de i.LINK poort te versturen, voor u hem op de computer aansluit.
OPMERKING:Niet alle camroders moeten worden ingesteld om een signaal via de i.LINK-aansluiting te versturen. Raadpleeg de handleiding van uw camcorder voor specifieke informatie. U vindt handleidingen via de link Handleidingen/Specificaties/Garantie op deze pagina.
- Zorg dat de i.LINK-poorten van de computer en de camcorder niet stoffig of vuil zijn.
- Zorg dat de i.LINK®-kabel goed is aangesloten op de i.LINK®-poort van de digitale camcorder en van de computer.
BELANGRIJK: Sommige nieuwere Macintosh®-computers hebben een FireWire 800-aansluiting met 9 pinnen, terwijl de klant een 600-naar-400 Firewire-kabel heeft. in dat geval kan het mogelijk zijn dat hij een 800-naar-400 FireWire-kabel of adapter moet gebruiken om de camcorder op de computer aan te sluiten.
- Zorg dat de camcorder ingeschakeld is en stroom krijgt via de lichtnetadapter.
OPMERKING: De i.LINK-functie van de camcorder kan niet tegelijk worden gebrukt met het bij sommige camcorders geleverde Handycam® Station. Verwijder het Handycam Station en sluit de lichtnetadapter en de i.LINK-kabel rechtstreeks op de camcorder aan.
- Zorg dat de videokaart en de software correct geconfigureerd zijn om het i.LINK-signaal van de camcorder te ontvangen.
OPMERKINGEN:
- Afhankelijk van de videokaart en de software die u gebruikt, is het mogelijk dat u de videokaart en de software manueel moet configureren om een signaal via de i.LINK-poort te ontvangen. Raadpleeg indien nodig de Help-bestanden van de software of neem contact op met de fabrikant van de kaart of de software voor meer informatie.
- De digitale camcorders van Sony hebben geen speciale stuurprogramma's voor i.LINK-connectiviteit en hebben er geen nodig. De stuurprgramma's voor i.Link-connectiviteit moeten bij de software voor videoregistratie geleverd zijn. Als de software die u gebruikt niet de juiste stuurprogramma's lijkt te hebben, moet u contact opnemen met de fabrikant van de software.
- Als het probleem nog niet opgelost is, moet u proberen de software voor videoregistratie af te sluiten en weer te starten.
-
Als het probleem nog niet opgelost is, moet u proberen de computer te herstarten terwijl de camcorder aangesloten en inschakeld is.
- Als het probleem nog niet opgelost is, moet u proberen een andere i.LINK-kabel te gebruiken of de kabel op een andere i.LINK-poort of een andere computer aan te sluiten.
De bovenstaande stappen zouden uw probleem moeten oplossen. Als u alle stappen hebt voltooid en het probleem niet is opgelost, is er mogelijk service vereist. Klik op de link Reparatiestatus& op deze pagina voor de beschikbare serviceopties.