Artikel-ID : 00254204 / Laatst gewijzigd : 27-08-2021

De tv heeft geen geluid of beeld wanneer deze met een HDMI-kabel is verbonden met een PS5

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Er is een probleem in de tv-software waardoor de tv gedurende een bepaalde tijd (ongeveer één minuut) geen geluid of beeld heeft wanneer de tv is verbonden met de PS5™-gameconsole.

    Firmware-update is nu beschikbaar

    Firmware-update versie v6.0414 is uitgebracht en beschikbaar gesteld voor dit probleem. Deze firmware-updateversie kan na verloop van tijd worden vervangen door een nieuwere versie die dit voordeel bevat.  Als uw TV-software niet up-to-date is en geen automatische updates ontvangt, werkt u de TV bij naar de nieuwste softwareversie. Raadpleeg voor meer informatie het artikel: How do I perform Firmware/ Software Updates for my Android TV™/Google TV™? (Hoe werk ik firmware/software bij voor mijn Sony Android™ TV of Google™ TV?).