Artikel-ID : 00265617 / Laatst gewijzigd : 27-08-2021

Er klinkt een abnormale pieptoon, de aanraaksensor werkt niet of de koptelefoon start vanzelf opnieuw op.

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Volg deze stappen om dit probleem op te lossen:

    1. Gebruik de app Sony | Headphones Connect om de koptelefoon bij te werken naar de nieuwste versie.
    2. Werk alle apps voor het streamen van muziek (op uw telefoon) bij naar de nieuwste versie en start het aangesloten apparaat opnieuw op.
      (Afhankelijk van de app voor het streamen van muziek, kan dit probleem zelfs optreden als u geen muziek aan het afspelen bent met de app.)
    3. Plaats de koptelefoon in de oplaadcase, sluit het deksel en draag deze vervolgens opnieuw.
    4. Reset de koptelefoon.
    5. Schakel de koptelefoon in.
      U kunt zien hoe u de koptelefoon reset of inschakelt in de Helpgids of door de instructies in het artikel De WF-1000XM4 resetten of inschakelen te volgen.