Mijn speaker geeft een foutmelding en speelt geen muziek af als ik op de Push & Play-knop druk (LSPX-S2)
Het apparaat geeft een foutmelding wanneer er op de Push & Play-knop wordt gedrukt.
Er kan een foutmelding worden weergegeven op uw LSPX-S2- Wireless Glass Sound Speaker en afspelen kan niet mogelijk zijn als gevolg van de netwerkstatus of Spotify-instellingen:
- De Spotify Connect-functie is nog nooit gebruikt.
- De speaker is niet verbonden met een Wi-Fi-netwerk.
- De speaker maakt gebruik van de functie Speaker Add (Speaker toevoegen).
Controleer na elke stap of u audio kunt afspelen:
- Reset de speaker.
- Schakel de speaker uit.
- Zet de speaker weer aan.
- Druk aan de onderkant van de luidspreker op de knop Push & Play
.
- Controleer of de indicator voor Push & Play
is ingeschakeld.
- Druk op de knop BLUETOOTH/
PAIRING (Koppelen).
- Als de indicator voor Push & Play
uit staat, drukt u op de knop
.
- Als de indicator voor Push & Play
- Druk op de knop BLUETOOTH/
- Controleer de status van Spotify Connect via de Spotify-app.
- Als deze niet is ingesteld op Afspelen voor deze speaker, opent u Connectable devices (Aansluitbare apparaten) en selecteert u deze speaker opnieuw.
- Als deze niet is ingesteld op Afspelen voor deze speaker, opent u Connectable devices (Aansluitbare apparaten) en selecteert u deze speaker opnieuw.
- Zorg ervoor dat de nummers (artiesten, albums, etc.) die met de knop Push & Play
als Favorite Music (Favoriete muziek) zijn ingesteld, niet zijn ingesteld op Don't play (Niet afspelen) in de Spotify-app.
- Schakel de instelling Don't play (Niet afspelen ) uit of voeg nieuwe nummers toe aan Favorite Music (Favoriete muziek).