Artikel-ID : 00243353 / Laatst gewijzigd : 16-03-2020

Privacybeleid

    Privacyverzoeken

    Hoe krijg ik een kopie van mijn gegevens of verwijder ik mijn account?

    Om een kopie van uw gegevens te ontvangen of uw account te verwijderen, moeten we het verzoek valideren. Neem contact op met de klantenservice via het e-mailadres dat aan uw verzoek is gekoppeld.
     

    Wie is verantwoordelijk voor mijn gegevens?

    Als u een bestaande klant van Sony Mobile bent, is het Privacybeleid van Sony Mobile van toepassing op uw gegevens. Als u een nieuwe gebruiker bent of u zich na 1 maart aanmeldt voor het Privacybeleid van Sony Europe vallen uw gegevens onder het Privacybeleid van Sony Europe.
     

    Hoe kan ik me afmelden voor nieuwsbrieven?

    Wij vinden het jammer dat u ons gaat verlaten. Er zijn een aantal manieren waarmee u onze nieuwsbrief niet meer ontvangt, waaronder:

    • Op de afmeldlink onderaan een van onze e-mails klikken.
    • Afmelden voor de nieuwsbrieven van Sony Electronics → Meld u aan bij uw My Sony-account en wijzig uw nieuwsbriefvoorkeuren.
    • Afmelden voor de nieuwsbrieven van Sony Mobile → Meld u aan bij uw Sony Mobile-account en wijzig uw nieuwsbriefvoorkeuren.
      • Via onze klantenservice.
         

      Account verwijderen

      • My Sony (Sony Electronics)-account → U moet zich aanmelden bij uw account om uw account te verwijderen.
      • Sony Mobile → U dient contact op te nemen met de klantenservice door een e-mail te sturen met het verzoek uw account te verwijderen. Dit doet u vanuit het Sony Mobile-account dat u wilt verwijderen.

      Houd er rekening mee dat u zich voor elk e-mailadres moet afmelden als u zich met meerdere e-mailadressen hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Andere bedrijven binnen de Sony Group hebben hun eigen nieuwsbrieven, waarvoor Sony Europe B.V. niet verantwoordelijk is. Als u hun nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, dient u contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf.