Artikel-ID : 00237480 / Laatst gewijzigd : 27-01-2020

Multimediaberichten werken niet

    • Controleer of MMS (Multimedia Messaging Service) wordt ondersteund door uw netwerkoperator en/of abonnement.
    • Instellingen voor internet en MMS automatisch downloaden.

    Internet- en MMS-instellingen downloaden

    • U kunt op elk gewenst moment handmatig internet- en berichtinstellingen op uw apparaat toevoegen. Neem indien nodig contact op met uw netwerkoperator voor de vereiste informatie.

    Internet- en MMS-instellingen toevoegen

    • Controleer de signaalsterkte op de statusbalk om te controleren of uw apparaat is verbonden met een netwerk. Als het signaal zwak is of als u geen signaal hebt, ga dan naar een open plek zonder obstakels of ga dicht bij een raam staan.
    • Controleer het apparaatgeheugen om te zien of er geheugen beschikbaar is. Als het geheugen vol is, verwijdert u berichten om ruimte vrij te maken.

    Geheugenstatus weergeven

    Een bericht verwijderen

    Gesprekken verwijderen

    • Controleer of de functie voor het automatisch downloaden van MMS is ingeschakeld in uw berichtinstellingen.

    Automatisch downloaden van MMS inschakelen

    • Gebruik het volledige nummer wanneer u een bericht verzendt. Als u de landcode invoert, gebruikt u ‘+’ in plaats van ‘00’.
    • Schakel uw apparaat uit en vervolgens weer in. Op deze manier schakelt u alle actieve applicaties uit en maakt u geheugen vrij, waardoor het probleem soms automatisch wordt opgelost.
    • Update uw apparaat voor optimale prestaties en de nieuwste verbeteringen.